Asko cok vicdanlı değilsen yaparsın ama gerçekten seviyorsan ten uyumun varsa veya sana yapılmasını istemiyorsan yapmazsın aranızda neler yaşandı bilmiyorm gözün dışardaysa ayrıl yaşattığını yasarsın çünkü bence tek takıl
yani diyorum ki , mesela sevgilimdir flörtümdür ama hayatımda kalıcı olacağına inancım yoksa o zaman harcarım evet. benim aşka da tutkuya bakışım da farklı, o sebeple cevabım direkt evet olur😄
amaaaan kalsın o zaman 😄 iki laflarız diye ummuştum sağlık olsun. neyse özet olarak, aşk işleri benim için açılmamak üzere kapandı bu sene, o sebeple bakış açım tamamen dönemsel arkadaşlıklar üzerine
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Her zaman harcadım haha ama hiç bir zaman aşık olmadım ondan da olabilir bilmiyorum
Kalp yokmu
Kalp yanıltabilir tatlım ama mantık asla
Pehhhh😏
Mmm
hayır o kadar karaktersiz p*slik değilim ayrıca cinsellik şu ana bana epey uzak
Onuda sevgilimle yasarım iki ceset gibi duygusuz sevismelere karşıyım
Erkolar duygusuzda yapıyor ama
Asko cok vicdanlı değilsen yaparsın ama gerçekten seviyorsan ten uyumun varsa veya sana yapılmasını istemiyorsan yapmazsın aranızda neler yaşandı bilmiyorm gözün dışardaysa ayrıl yaşattığını yasarsın çünkü bence tek takıl
Erkekler dakika Durmaz
Öyleymiş valla
Benim için sevgilim tektir
Harcamam tabi saçmalama sevdiğimin yeri ayrı sktgmin yeri ayrı sevgim devam eder
sevdiğim kişi ile geleceğim yoksa evet
Anlamadımki ne yazdın
yani diyorum ki , mesela sevgilimdir flörtümdür ama hayatımda kalıcı olacağına inancım yoksa o zaman harcarım evet. benim aşka da tutkuya bakışım da farklı, o sebeple cevabım direkt evet olur😄
Kestiremeyip kalıcı olacağıda harcarsan ne olcak gümlersin vallah abi dikkat et hjkhjkkkgj
benim öyle bir ihtimalim yok rahatım
Geymisin
hayır ne münasebet
Niye o ihtimal yok dedin jkhhgjjkk
benim bakış açım ve başımdan geçenlerden sonra öyle ihtimal yok. çok meraklıysan anlatırım tabi ayıpsın 😄
Anlat dinliyom hjjhkkh
gel 😄📩
Buradan dinliyom hjkkghjj
amaaaan kalsın o zaman 😄 iki laflarız diye ummuştum sağlık olsun.
neyse özet olarak, aşk işleri benim için açılmamak üzere kapandı bu sene, o sebeple bakış açım tamamen dönemsel arkadaşlıklar üzerine
Ben harcarım
Kalbiniz yokmu erkolard
Onu aldırdık çok şükür
Hjkkjjkjggjjj
Bana kalbin yokmu diyene bak kendi de harcarım diyo sbshdhd
Balık tutmaya çıktım hjkghjjk
Dikkat et balık olma da dbdhsj
Hjkkjbjkk
Shsgs
Sevdiğim kişinin şeyi yok mu
Sevgilim olursa yapmam tabi delimiyim
Bu ne demek anlamadım kii
Sevdiğin biri yerine cinsellik yaşayacağın birini mi tercih edersin bu.
Sevdiginle yaşa ne yasayacaksan
👏👏
Diğerini mi istiyorsun sennn
Yok abi ya gjhhkjjj
Kaç yaşındasın 😏
32
Sen
23
Mmmm iyi mi fiziğin
Yazacağımda gizlisin 😏
Çıktımm
Yazamıyorum
Kaçta uyun
Anlamadım
Bekliyorum seni amaa
Kacta uyucan mı dedin
Benim uykum geldi vazgeçtim hayırlı geceler ghjhgjjk
Napiyosunn
harcarimm
Bende ya
yani biriyle pat diye birlikte olabiliyoken digeri guvenmemis.. onemli olan biseyler yasamak bence
Ohaaa sazan tuttum abi seni seven bir kadın olmaz inşaallah varsada gitsin ya sen büyük şey çıktın hjkhjk
Asla harcamam
Hayır
Hayır.
Harcamam
Evet
Hayır harcamam
Hayır asla
Hayır
kişiye göre değişir