Güncellemeler
+1 yıl
Daha doğrusu DUYGUSAL VE CİNSEL OLARAK COK UYUMLIYDUK AMA ZORUMA GİDEN ŞEYLERİ DE SOYLERIM YANI DEDI. fakat devamını getirmedi.
Bu mesajida ayrildiktan sonra libidosu artıp bana mesaj attığı gece söyledi ki o zamanda sevgilisi vardi
Bu mesajida ayrildiktan sonra libidosu artıp bana mesaj attığı gece söyledi ki o zamanda sevgilisi vardi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
"ama" dan önce kullanılan cümlenin hiçbir anlamı yokmuş sadece kendini veya karşındakini avutmak için kullanılan bir cumleymis uzmanlar öyle diyor
Yani masallara inanma. O sadece seks için sana rol yaptı. Şimdi de gidiyor
Geçmişin olabilir.
Her erkek kaldıramaz ama tabiki buda saçma o erkeğin de mutlaka geçmişi vardır.
İlk sevgikim
Sadece yazisarak sexting yaptik
Benle yaptıysa herkes ile diyebilir mi?
Haksızlık etmek istemem ikinize karşı da ama erkek kafası ayrı çalışır bayan kafası da öyle
İlk sevgilim bunun babasının uvey kuzeninin ogluydu sadece 2 ay çıktık.. 8 sene önce.
Bunu en başında söyledim. Etik değil sorun olur dedim sen yspmazdsn ailen yapar dedim. Dürüst olduğun için teşekkür ederim bu benim için sorun değil biz konuşmuyoruz vs dedi zaten o da nişanlandı. Bnde ablanı ara sor bakalım o da senle aynı fikirde mi dedim. Ablası da kız dürüst olmuş hepimiz birileriyle konuştuk bu kız akıllı dürüst efendi kaçırma dedi.
Bnde senin bu söylediğini söyledim ona bna söylemesen bile aklından böyle geçiriyorsun Bn böyle bi ihtimali düşündükçe bile kendimi aşağılık asagilanmis hissediyorum dedim
Şöyle ki erkek yıkık ise güvenmez geçmişinde varsa birşeyler yaşadığı demeli sana cesur olmalı bu karakteri ile alakalı bir durum ben eski karım tarafından aldatıldım mesela şimdi kimseye güvenim sabrım yok herkesin kişiliği ayrı şimdi tanımıyorum günahını da alamam
Aldatilmis
Güven sorunu var o zaman bu kişinin kardeşim.
Zor bir başkasına teslim olması.
Şu anda da sevgilisi var.
Sevgilisi varken inkar etti ayrıldım falan dedi. Pp resminde kızla fotosu vardı. Bana gizledi.
Hatta en son bnmle buluşmak istedi. Yüzeysel de olsa biseyler istediği belliydi
Kaç durma bile o zaman
Senden ayrılmak için zemin hazırlıyor
Ayrildimtam sonra sevgilisi varken bana bunu yazdi
Çok karakterli bir adamın barmış
Hatta cinsel mesajlar video atti
Savcılığa şikayet et
Zorla olmadk bende izin verdim ayrıldı saniyordum
Yani öyle olmadığını anladınmı şimdi sen ne yapacaksın bir karar vermen lazım
Bi daha bana hiçbir platformdan bana ulaşma ve mesaj atma dedim o zaman kendine iyi bak sil her yerden dedi
Bitti oylr
Yani fotoğraf attı dedin ya ona istineden dedim
Bakire değil miydin
Bakireyim sadece yazisarak sexting yaptık
eski sevgilinden falan mı bahsettin
Hayir kendisiyle sexting yaptım ilk kez. Ki bunu da biliyordu. Zaten bi erkek de anlar az çok konuşan ve konuşmayan kizi
başkasıyla yaptığın fikri ağır gelmiş olabilir
Yani bunu mu kaldıramamistir
Başka bir şey aklıma gelmedi
Zaten Bn artık konuşmak istemiyorum kendimi asagilanmis ve aşağılık hissediyorum.
Belki bana söylemiyorsun ama bu da herkesle konusmustur basit bi kız diyorsun dur falan dedim. Tabiki hayir böyle bisey mümkün değil. Bunu düşünmene bile sinirlenirim dedi. Bn konuyu günlerce uzattım en son ayrildik
kaç yaşındasın
29
bu yaşa kadar gerçekten hiçbir şey yapmadın mı?
Evet
İlk kez elimi tutan yanağımı boynumu öpen biydu
kendini çok iyi saklamışsın, çıkayım mı gizliden ilgimi çektin
Geçmişini takmıştır
İlk sevgilim sayilir
İlki sadece 2 ay sürdü o da 6 yıl once
Geçmişte istemediği bir şey mi yaptın
Hayit