Selams
yani şair burada diyor ki; seni tahrik etmek zor mudur, kolay mı? Seçici misin, geçici misin¿

Selams
yani şair burada diyor ki; seni tahrik etmek zor mudur, kolay mı? Seçici misin, geçici misin¿

Dünyanın en güzel kızını çıplak bir şekilde yanımda dursa ya da bu kişiyi sevişirken görsem (kissing olmadan) azıcık bile tahrik olmam. Güzel bi doğa manzarasına verilenlerle aynı tepkileri veriyor hormonlarım, vücudum, beynim.
Ama mesela öpüşmek ya da romantik filmlerdeki öpüşme sahneleri, işveli mimikler ve ses tonu beni benden alıyor.
Bu nedenle soruya tam bir yanıt bulamadım.
Sen
“Sen” diye bir şey yok.
Onlar fkfk
Onlara sor
Formalite icabı kibar olayım diye sordum. Herkes de agresif şu sitede. d
beni sadece eşim yani aşık olduğum kadın tahrik edebilir ki onun da zaten her davranışına her sözlerine ben aşık olurum zaten.. ama bunun dışında imkansız tabi ki de.. 2+2 yi toplamaya çalışsınlar anca :D zaten eşimin cinsel istekleri benim için önce gelir kendi zevklerimden
İki artı iki kaçtı ya? dfdfd

Kolay tahrik olamam efenim. :D
😅😅
Duygularıma ve zekâma, kâlbime hitap etmek zordur.. Libidoma hitap etmek ise imkânsız.. İki artı iki dört bu arada 😃🍀🗝️
Ahaha 😂 aynen
Teşekkürler 💗😎
Ricalar 🥰♥️
Cevap
24Cevap
Erman Toroğlu edasıyla şimdi hocaa
2 2 = 4 eder bu zor değil 😂 Amma o öteki dediğin şey zorr bende
shjsja iyiymiş bu 😃
onda bunda şundadır benim gönlüm kimdeyse mi 😂😂 kız senin bu subliminal olarak soruya iliştirdiğin şeyler beni öldürecek bayılıyorum 😂😂
Tabii gönlüm kimdeyse tahrik etme gücü ondadır 😅
normali o değil mi 😂
Herkese göre değil 😅
onları insan sıfatında görmüyorum yılanlar 😂
piüüüh bir iğrenme geldi 😅
ıyyk dediğimiz insanlar midem kalktı yine 😀
Ya neden akşam akşam midem bulandı 😒
hemen aklına kendini getir ve iştahlan 😂😂😂
Canım tatlı çekmiyor gülüm 😃
vay pe 🥲
Vışş nolii 😃
İlk defa cinsellikte bir görüş paylaşıyorum 😄
2 2=4 eder bu kolaydır. Ammaaa öteki şey çok zor , zor yane zoorr 😂😂
Benim için mi 🥹
🩵
İkisi de ama beni tahrik etmek biraz zor, kolay da işte eğer yatağa atmayacak birisi ise hiç libidomu bile yükseltmez 😄
Yer, zaman, kişi, kavram, olay ve ruh halinin o anki durum raporuna göre değişmekle birlikte bazen 2 2 modunda seçicilik daha yoğun.
Söz konusu sevdiğim adamsa iki artı ikiyi toplamak kadar kolay...
Onun haricinde çok zor.
İki artı ikiyi toplamak benim için daha kolaydır.
Tahrik edebilmesi için belirli kombinasyonların bir araya gelmesi gerek.
Beni sadece gerçekten tahrik olmak istediğim tahrik edebilir.
Sorun yok... Üflesem uçarsın... Parmaklarımın arasında dünyadan geçersin...
Valla seçiciyim. Herkesin hoşlandığından ben hoşlanmam benim hoşlandığıma da şaşırırlar.
Bazen 2+2 daha kolay olur bazen beni tahrik etmek.
Böyle gacı olursa tahrik oluruz tabi ama obez Türk kızına karşı çok zor
Aşırı kilolu ve kalın bacaklı değilse tahrik etmek kolay 😀
Sadece benim istediğim adamın beni bir bakışı tahrik eder..
Ne yok artik.. adam benim adam kimene
2+2=5 de olabilir 💁♀️
Kesin :D
Ben zAten tahrik haldeyim
Dünya güzeli olsun sesi güzel olmadıkça etkilenmem
İstemediğim kimse beni tahrik edemez.
2+2 = 4 bu daha kolay oldu😂
Ben hep tahrikim aklsdjasd
Kolay tahrik olmam, seçiciyimdir.
İki artı iki daha kolay.
Seçiciyim … tahrik olsam dahi seçiciyim
2+2 kaçtı yaa
Ahaha 😃
2+2 dahs kolay
Seçiciyimdir
İki artı ikiyi toplamak yav kdsfkd
Ikiside kolay
Türev almak
Matematiğim kötüdür
Tercihe göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?