Hayatımı değiştirmeye karar verdim. Cinsellik yaşamamak geri kafalılık mı?

Daha önce yaşamadım, planlanma oldu bulusacaktik ama bulusamadik sexting olmuştu şimdi bunların saçma olduğunu düşünüyorum, erkeklere de guvenmiyorum uzak durmaya calisicam eskiden olduğu gibi

Bu gerikafalilik mi oluyor , nedense kızlar buna shaming yapiyorlar, kiskancliktan mi yoksa😅

Hayatımı değiştirmeye karar verdim. Cinsellik yaşamamak geri kafalılık mı?
Cevapla