Yanlış kişiye aşık olmak mı daha kötü, yoksa yanlış kişiyle sevişmiş olmak mı?

Yanlış kişiye aşık olmak mı daha kötü, yoksa yanlış kişiyle sevişmiş olmak mı?
Yanlış kişiye aşık olmak daha kötü
Yanlış kişiyle sevişmiş olmak daha kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yanlış kişiye aşık olmak mı daha kötü, yoksa yanlış kişiyle sevişmiş olmak mı?
Cevapla