Cinsel Yaşam Yanlış kişiye aşık olmak mı daha kötü, yoksa yanlış kişiyle sevişmiş olmak mı? aerolite Takip Et Master Yaş: 57 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yanlış kişiye aşık olmak daha kötü Yanlış kişiyle sevişmiş olmak daha kötü Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Yanlış kişiye aşık olmak mı daha kötü, yoksa yanlış kişiyle sevişmiş olmak mı? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı. İkisi de kötü farkı yok ama sevişmek daha kötü bence.. 1 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aşk uzun süreli, sevişmek ise kısa süreli. Bir daha yapmam der kaçarsın. Ama Aşk peşinden gelir... 2 1 Yorumla aerolite +1 yıl Aşk yakar.. Yorumla
Byeconomist4721 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Yanliş kişiyle sevişmek ne demek anlamadım onan keyif aldıysan bunda yanlış bir şey yoktur bence asıl mesele imkansız olana aşık olmaktır 1 0 Yorumla
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Yanlış kişiye aşık olmak benim açımdan çünkü zaten aşık olmadigim birini arzulayip da yataga da girmem.. 1 0 Yorumla
gumuskasik Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Yanlış kişiyle sevişmenin etkisi çabucak geçer gider o hiç sorun değil. 1 0 Yorumla
Gizlidedikdaaa Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Bu nasıl soru. Tabikide yanlış kişiyle sevişmek daha kötü 1 0 Yorumla
azelcan Takip Et Master Yaş: 47 , eic 66% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 799 cevap paylaştı. Aşık olmak da kötü 🙂 1 1 Yorumla aerolite +1 yıl Aşk yakıyor.. Yorumla
Jeasica Takip Et Guru Yaş: 54 , eic 99% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 489 cevap paylaştı. Yanlış kişi kötü , olmasa iyi olur 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı. Taam uykuya dalacakken kapı çalması 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İkisi de kötü farkı yok ama sevişmek daha kötü bence..
Aşk uzun süreli, sevişmek ise kısa süreli. Bir daha yapmam der kaçarsın. Ama Aşk peşinden gelir...
Aşk yakar..
Yanliş kişiyle sevişmek ne demek anlamadım onan keyif aldıysan bunda yanlış bir şey yoktur bence asıl mesele imkansız olana aşık olmaktır
Yanlış kişiye aşık olmak benim açımdan çünkü zaten aşık olmadigim birini arzulayip da yataga da girmem..
Yanlış kişiyle sevişmenin etkisi çabucak geçer gider o hiç sorun değil.
Bu nasıl soru. Tabikide yanlış kişiyle sevişmek daha kötü
Aşık olmak da kötü 🙂
Aşk yakıyor..
Yanlış kişi kötü , olmasa iyi olur
Taam uykuya dalacakken kapı çalması
Yanlış kişiye aşık olmak
Aşık olmak bence