Bir ilişkide takribi ne kadar zaman sonra cinsellik yaşıyorsunuz?

Herkes evlenmeden seks yapıyor mu? Yapmayan ya da hiç yapmamış insan niye bu kadar yadırganıyor? Hiçbir şey hissetmeden hemen seks yapıyor musunuz? Yoksa hissetmeniz gerekiyor mu? Ben kolay kolay hissedemiyorum. Seks için öncesinde sevmeniz, hoşlanmanız gerekiyor mu? Özellikle kadınlara soruyorum ama kadınlar genelde cevap vermeyip erkekler doluşuyor sorulara.

Güncellemeler
+1 yıl
Evlenilmeyecekse evlenme niyetiyle yola çıkılmamış bir ilişkiye başlamak aşırı saçma geliyor. Gelip geçici bir şey olarak algılıyorum. Ve değer vermiyorum. Uğraşmıyorum. Yazmıyorum. Hiçbir şeyimi paylaşmıyorum o insanla.
Bir ilişkide takribi ne kadar zaman sonra cinsellik yaşıyorsunuz?
Cevapla