Birinden hoşlanıyorum, sürekli cinsellik düşünüyorum. Takıntım nasıl geçer?

Arkadaşlar ben birinden çok hoşlanıyorum ve bu bende halsizlik yaratıyor.

Hep cinsellik düşünüyorum onunla alakalı. Kimseyle konuşmak istemiyorum.

Ayrıca kaybetme korkusu da var. Takıntı da var galiba..

Yeter artık ben bunun olmasını istemiyorum. Napmalıyım :'(

Birinden hoşlanıyorum, sürekli cinsellik düşünüyorum. Takıntım nasıl geçer?
Cevapla