Erkek ve kadın cinselliği farklı mıdır sizce de? Erkeklerinki haz odaklıyken kadınlarda duygu ve beklenti odaklı mıdır?

O yüzden cinsellik yaşamak saçma değil mi sizce de (kadınlar için yani yıpratıcı bence) bunu yapıp ağlayan derdini bana anlatan ya da yapmayıp ilgi verilmesine bayılan veya cinsellik sonrası başka bir hayat tarzı yasamayi seçen kadınlar oldu çevremde ben cinselligin yanlış birsey olduğunu düşünüyorum artık kızlar icin

Erkek ve kadın cinselliği farklı mıdır sizce de? Erkeklerinki haz odaklıyken kadınlarda duygu ve beklenti odaklı mıdır?
Cevapla