Birbirinizi çok sevdiğiniz bir ilişkiniz olsa fakat eşiniz öfkelendiği zaman kontrolden çıksa ne yaparsınız?

Erkek arkadaşımla 1.5 ay önce beraber yaşamaya başladık. Evlenmeyi düşünüyoruz. Onun için ülke değiştirdim. Aramızda 15 yaş var ama bu sorun olmuyor. Sorun onun aşırı derecede baskın olması. Çoğu zaman alttan alırım. Her şeye de sinirlenmem. Giyimime ya da erkeklerle konuşmama karışmasına bir şey demem. Üniversiteyi bırakmamı istediğinde bile kabul ettim, oysa mezun olduktan sonra müfettiş ya da idari hakim olabiliyorum. Bunlara yine de kızmıyorum. Fakat sürekli beni yönetmeye çalışması ve bana asla saygı duymamasına kızıyordum. Yorgun olup olmamamı bile önemsemiyor. O bir şey istiyorsa mutlaka olmalı, aksini söylemem mümkün değil. Çünkü tartışma başlayınca sonu asla iyi yerlere gitmiyor. Kendi hatası yüzünden bana sinirlense bile sonrasında ben bu duruma tepki gösterince yine hatalı ben olurum. O sinirlenince, o haksız bilse olsa benim yapmam gereken tek şey onun gönlünü alıp onu sakinleştirmek. Yoksa ya vurur ya hakaret eder ya da tehdit edip istemesem bile benimle ilişkiye girer. Ve benim o anlarda kaçmam neredeyse imkansız. Defalarca kez cinsellik yüzünden de tartıştık. Normalde ona pek fazla hayır diyen birisi değilim. Fakat aşırı derecede isteği var ve bazen çok yoruluyorum. Bunu söylediğimde bile problem çıkıyor, o zaman da tehdit edip ya da korkutup ilişkiye girdi benimle. En son olayda korkudan kendimi banyoya kilitledim, beni öldürmekle tehdit etti fakat kapıyı bir makineyle açacağını fark edince kapıyı açtım ve açmamla birlikte elindeki makineyi kafama indirmesi bir oldu. Başımı evdeki eşyalara vurdu. Kolumda o gün büyük bir morluk oluştu, nasıl oluştuğunu fark edemedim bile. Sonrasında boğazımı sıktı ve küfür etti. Ona hiç direnmememe ve sadece ağlamama rağmen bana vurmaya devam etti. Ses çıkarırsam eğer dolaptaki feneri çıkarıp onunla yüzümü parçalayacağını söyledi. O andan sonra ağlamaya bile korktum. Bunların bazılarını annem duyunca polise haber vermiş. Ben normalde polise de gitmeyecektim fakat kamu davası açıldı. Bunları polise anlatınca 3 farklı suçtan gözaltına alındı. 5 seneye kadar ceza alacaktı. Ben ona yine kıyamadım ve hakime şikayetçi olmadığımı söyledim. Ama çok para kaybetti avukatlar için ve 6 ay boyunca gözetim altında. Bilgisayarına ve telefonuna el konuldu. Belki farklı bir firmada iş bulması gerekecek. Bunlara rağmen bana hiç kızmadığını ve benimle bir ömür geçirmek istediğini söyledi. Bir süreliğine gideceğim için sürekli ağlıyor. Onu ne zaman görsem gözleri dolu. Tekrar gelmememden korkuyor. Daha önce de sevdiği insanlar olmuş ama ilk kez birini böyle sevmiş. Kendisi de şaşırıyor. Çünkü kolay kolay ağlayan birisi de değil. Gözetim altında olmasına rağmen bana yiyecek bir şeyler getiriyor, ilaç alıyor, bazen yemeğe götürüyor. Sevgisine inansam da sinir hastası olması beni çok korkutuyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Daha önce ben kimseyi bu kadar sevmedim, kimse de beni onun sevdiği kadar sevmedi. Aramızda büyük bir aşk olmasına rağmen onun bazen bazı huylarını ve öfke sorununu sevmiyorum. Bunu nasıl çözebiliriz?

Birbirinizi çok sevdiğiniz bir ilişkiniz olsa fakat eşiniz öfkelendiği zaman kontrolden çıksa ne yaparsınız?
Cevapla