Ateşli ve nefes kesici sevişmenin püf noktalarından biri tek eşliliğin kutsiyetine önem vermek bence sizce?

Ateşli ve nefes kesici sevişmenin püf noktalarından biri tek eşliliğin kutsiyetine önem vermek bence sizce?

Tek eşlilik ayrı bir konu, ateşli sevişmek ayrı bir konu. Ateşli sevişmek için bilinçaltının buna hazır ve sizi istekli hale getirmesi, partneriniz ile uyum, ilişkiye başlamadan önce sabır, güzel bir ortam önemlidir. Tabuların da mümkün olduğunda minimize edilmesi gerekir.
İki tarafta birbirine uyum sağlayıpta tatmin oluyorsa tabii ki tek eşlilik sonuçta evlenirken biriyle evlenebiliyoruz severkende birini sevebiliyoruz alternatif yok çünkü
sevişmek içinde zaten aşk tutykuyla sevişmek gerek aşık olduğun sevdiğin insanla aksi gerçekten hevestir anında bıkarsın duygu yok vs yok nereye kadar devam eder
Cinsel birliktelik sayısı arttıkça tatminsizlik ortaya çıkar diğer kişilerle karşılaştırma yapmaya başlarsınız bu yüzden tek kişi her zaman daha iyidir
Cevap
22Cevap
Evet kesinlikle.. eşim dışında kimseyle yaşamam ve eşimden başkasını sevmem
Tek eşinin cinsel fonksiyon bozukluğu yaşadığını öğrenirsen ne yapacaksın?
Ya senin asla kabul etmeyeceğin fantezileri varsa ve seni bunları uygulamaya zorlarsa, nasıl keyif alacaksın?
Ya cinsel doyum ritminiz birbirine uygun çıkmazsa, hangi ateşi nasıl yakacaksın?
Tek eşlilik bir seçimdir ve kişisel yaşam seçimlerini sorgulamak kimsenin haddine değil. Ancak tek eşli bir insan, dahası iki insan gerçekten tam bir cinsel uyum yakalarlarsa bu sadece çok ama çok şanslı oldukları anlamına gelir, o kadar.
Herşeyi o kişiyle yaşayabiliyorsan, senin fantezilerine karşılık verebiliyorsan, veya sen onun fantezilerine karşılık verebiliyorsan, mümkün mertebe birebirde sınırlar yoksa dediğin doğrudur. Öyle ateşli olur.
Bence de haklı olabilirsin. Fbuddy bile olsa 2. biri olunca aynı keyif olmuyor.
Tabi ki öyle aslında ama o kişinin kalitesi ki kalite karakteri ile degil karsisindakine haz aldirmasi ile mümkündür.
Tamamen ten uyumu ve hormonlarla alakalı istekli ve arzulu olunca ateşli de sevisiyorsun olay bu kadar basit
Aynı fikirde değilim, alışkanlıklar ateşi söndürebilir
Dediğiniz duyguların yanında tutkuya şart taraflarda tutku yoksa ateşli sevisme olmaz
Tamamen iki tarafın libidosu, uyumu ve kendini kasmamasiyla, sınırlandirmamasiyla alakalı
Tek eşli olmakla ilgisi yok. Cinsel çekim varsa ateşli sevişme olur.
karşılıklı ten uyumu olursa her zaman her yerde ateşli bir ilişki olur. diğer türlü rahatlamak adına ilişki olur ki oda zoraki..
Karşındakinin zevk noktalarını bilerek hareket etmek ve zevk alıp zevk vermek Hocam
Ayrıca sağlık açısından da tek eşlilik en iysii
Eş ile farklı fanteziler yatakta fısıldaşmak aşırı tahrik edici
Bunlari dusuncek kafada degilim
Sevgi tutku varsa olur
Hocam sizden daha iyi bilecek halimiz yok :)
Yazamısın bana
Herhangi bir sınır olammalı cılgin her şey olmalı acı vermeyi severim kufr etmeyi
elini dilini ıyı kullanmak bence
Saçma :D tek eşlilik monotonluk :D
Sağlıklı olmak
bencede
Sanmam
hayır h
anlatılmaz yasatılır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?