Sizce de erkeklere çok fazla yüklenmiyor muyuz?

Şimdi şöyle ki erkeklerin nefsine hakim olması kadınlardan daha zor ve uyaranlar çok fazla erkek beyni cinselliğe odaklıdır biz kadınlar gibi düşünemiyorlar mesela bizi uyaran şeyler daha çok temas etmekken onları dekolte çıplak bacak gülüş vs azdırabiliyor o yüzden erkekler sapık tek dertleri cinsellik gibi yaftalamalar yapmamız yanlış geliyor

Güncellemeler
+1 yıl
Anlamadım kızlar niye bu kadar kudurdu koca bulmak falan? Koca bulmak istesem niye gizli olayım ve böyle bir soru sorayım garipsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Ben aldatmak normal mi dedim ne değişiksiniz ya erkeklerin cinselliğe düşkün olmalarını normal görmeliyiz dedim
Sizce de erkeklere çok fazla yüklenmiyor muyuz?
Cevapla