Erkekler etrafındaki erkeklerin performansını mı yoksa yanındaki kızı mı daha çok kıskanır?

Çok merak ediyorum bunu. Erkeğin performansı iyiyse buna mı daha çok ayar olursunuz yoksa yanındaki taş kıza mı? Ben kıskanmam ki falan demeyin iki seçenekten hangisi daha çok ilginizi çeker soru bu. Kıskançlık ya da değil hangisi ağır basar?
Erkekler etrafındaki erkeklerin performansını mı yoksa yanındaki kızı mı daha çok kıskanır?
Cevapla