Eşim astsubay doğuda geçici göreve gitti 2 aydır ayrıyız.
Bu sabah konuşurken çok özledim, artık istiyorum falan dedi.
İç çamaşırlarım ile fotoğraflarımı atsam nasıl olur?
Eşim astsubay doğuda geçici göreve gitti 2 aydır ayrıyız.
Bu sabah konuşurken çok özledim, artık istiyorum falan dedi.
İç çamaşırlarım ile fotoğraflarımı atsam nasıl olur?
Zor durumdaysa iyice zorlamamak lazım kendine sor bi istersen böyle böyle yapabilirim istersen buradan elimden bu gelir ancak de bakalım ne dicek
Cevap
26Cevap
ikisi de olabilir kişiye göre değişir bilemeyiz ama hoşlanır
Yani hep merak etmisimdir bu durumda ihtiyaçlarınızı nasıl gideriyorsunuz eşinle telefondan biseler yaparak sen o seni rahatlatabilir siniz bu arada ne zaman görüsüceksiniz
Sen atmazsan adam bı yerlerden bulur başkasına bakar akıllı ol.
Azdır eşini seni çok özlesin gelir gelmez soluğu yatakta alırsınız
Çok iyi olur bence iç çamaşırı değil üstünde iken atmalısın
bence süper olur içindeki dişi şeytanı çıkart kudurt kocanı azdır bir güzel
Yok domates biber patlıcan gönder içi açılsın hatta olmazsa yanına soğan ekle.
Aşırı derecede saçma bence
Artık mı... 2 ayda anca mı aklına gelmiş yani
Direk iç çamaşırını kargola
İyide sen hic özlemedin mj
hoşuna gider ama video da at
Komple at gitsin abla
Düşünmen kabahat at eki sen istekli misin ozledinmincinsel olarak
Güzel olur en azından onu görüp rahatlar.
Adam bayram eder hayatım at tabi
Fazlasıyla hoşuna gider
Eşin zaten niye saçma olsun
Çıplak da atabilirsin eşin sonuçta
Boydan cıbıldak olarak at
Yani kocan tabiri atman gerekir
Yine suriye görevi değilmi. Uzman çavuşmu
Süper olur gönder görevdeyken bana da geliyordu 🤣
Azdirirsin adami dağda 😃😃
Süper olur sevinir garibim
Gider canı cekmistir
Etkisi oldu mu bari
Çıplak neden atmıyorsun?
At tabi
Güzel fikir sade atma ama
Bi 31 patlatır
Önce burada paylaş.
Günah olur
Çıplak at
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?