Eşim geçici göreve gitti. Çok özledim diyor, iç çamaşırlarım ile fotoğraflarımı atsam hoşuna mı gider saçma mı bulur?

Eşim astsubay doğuda geçici göreve gitti 2 aydır ayrıyız.

Bu sabah konuşurken çok özledim, artık istiyorum falan dedi.

İç çamaşırlarım ile fotoğraflarımı atsam nasıl olur?

Eşim geçici göreve gitti. Çok özledim diyor, iç çamaşırlarım ile fotoğraflarımı atsam hoşuna mı gider saçma mı bulur?
Cevapla