Uzak mesafe ilişkim var ama ne olduğumuz belli değil. Beklentimi azaltmalı mıyım?

Bir senedir instadan tanışıyoruz ve sohbetimizde iyi vb felan..
Sexting muhabbetide var aramızda, ama hiç yüzyüze buluşmadık çok uzaktayız çünkü o adana ben izmit. Telefonda konuşuyoruz ediyoruz ama görüşemedik işte. Ve ben ondan büyüğüm 5 yaş tam😅 20 yaşında ben 25 ama görseniz cidden 20-21 dersiniz bana. Aramızda hoşlantı var ama bunun ötesine geçemiyoruz ya flörtüz hep. Sanaldan ne kadar sevgili olabilirsiniz ki? Üni son sınıf ve bazen aklıma geliyor ya başkasından hoşlanırsa kendi yaşıtlarından yani olabilir mi olabilir yani. Karışamam da. Hakkım yok. Ama birbirimize iyi geliyoruz burası açık. Ona demiştim birinden hoşlanacak olursan bana söyle lütfen diye o da böyle bişeyin olacağını sanmıyorum demişti. Yani acaba beklentimi azaltmalı mıyım ya? Zaten çokta küçük daha aklım karışık
Uzak mesafe ilişkim var ama ne olduğumuz belli değil. Beklentimi azaltmalı mıyım?
Cevapla