Başkasına aşık çocuğu takıntı haline getirdim, ne yapmalıyım?

2 sene öncesinden ikimizde samimi olmasakta arkadaştık. Ortak bi arkadaş grubu içerisinde görüşüyorduk o zamanlar benimde onunda bir ilişkisi vardı. ikimizin ilişkisi de ortalama aynı zamanlarda bitmiş 4 5 ay gibi bi süre geçti. Sonrasında bi akşam sadece ikimiz içip dertleşirken biz cinsel olarak yakınlaştık. Sorasında ise haftada 1 olmak üzere kafası güzel olduktan sonra gece 11 12 gibi beni arıyor. ben böyle bi ilişki yaşamak istemiyorum açıkçası bi insanı cinsel olarak ya da yara bandı olarak kullanmak gibi huylarım yoktur ama sanırım o beni böyle görmeye başladı. Onunla zaman geçirmeyi, sevişmeyi, her şeyden yadırgamadan sohbet edebilmeyi çok seviyorum ve sanırım duygusal olarak kendimi kaptırdım. Ancak dediğim gibi böyle bi ilişki de yaşamak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? geçtiğimiz cumartesi akşamı aradı saat geç olduğu için gelemeyeceğimi söyledim. gitmemek içinde kendimi zor tuttum. Önerileriniz neler?

Başkasına aşık çocuğu takıntı haline getirdim, ne yapmalıyım?
Cevapla