Yeni evliyiz, cinsel sorunlarımız var. Çok üzülüyorum, ne yapabilirim?

Eşimle severek evlendik 3 aydır evliyiz birlikte olamadık henüz eşimin sertleşme ereksiyon sorunu var gün içinde çok iyi anlaşıyoruz beraber güzel vakit geçiriyoruz mutluyuz fakat konu cinselliğe gelince öyle olmuyor onu hiç bi zaman kırmadım neden olmuyor yapamıyosun diye fakat o zaman zaman kardeş gibi olduk bişey yapamıyoruz diyerek sırtını bana dönüp uyuyor bu durum beni çok üzüyor sorun bendeymiş gibi davranıyor tavır yapıyor neden böyle yapıyorsun diyince ben kendime kızıyorum sana değil diyor sorun senle alakalı değil diyor ama üstüme alınıyorum illaki ben onu bi şekilde boşaltıyorum oral yapıyorum bi şekilde zevkini alıyor fakat o bana yaptığında o kadar zevk vermiyor olmuyor diyince kırılıyor bekarken evlenince her gün yapacağım diye hayal kurardım şu an hiç bi şekilde tatmin olmuyorum aynı bekarkenki gibiyim ben evliliği böyle hayal etmedim ne yapacağım bilmiyorum bu yüzden tartışıp birbirimize kırılıyoruz günlerce küs kalıyoruz çok üzülüyorum ne yapacağım

Yeni evliyiz, cinsel sorunlarımız var. Çok üzülüyorum, ne yapabilirim?
Cevapla