Nişanlım yan yana gelince sürekli başka şeyler istiyor, devam edersen ailene söyleyeceğim dedim. Doğru mu yaptım?

Basbasa kalmak istemiyorum çünkü ben öyle şeyler yapmak istemiyorum düğüne daha var seneye olacak yakınımda oturuyor buraya yeni taşındı çalışıyor işe girdi basbasa kalınca öpmek sarılmak istiyor ama hep ileri gitmek istiyor bende istemiyorum başkaları gibi kötü kadonlara mı gideyim diyor seni istiyorum iyi birsey bu diyor bende gitmek istiyorsan gidebilirsin ben kimseyi tutmam diyorum kavga ediyoruz eğer devam edersen böyle şeyler söylemeye ailene söyleyeceğin dedim ve dedim yine böyle birseu istersen ayrılacağım dedim sizce doğru mu yaptım? şu an tripler de

Nişanlım yan yana gelince sürekli başka şeyler istiyor, devam edersen ailene söyleyeceğim dedim. Doğru mu yaptım?
Cevapla