Seviştiğiniz kadını değersiz ve sadece et parçası olarak mi görüyorsunuz?

Ben karsimdaki insan olduğu için bile seviyorum yani değer veriyorum

Benim arzuladigim ya da benim sectigim kişi demekki benim için degerlidir diye düşünüyorum peki erkekler ne düşünüyor

Seviştiğiniz kadını değersiz ve sadece et parçası olarak mi görüyorsunuz?
Cevapla