Ben karsimdaki insan olduğu için bile seviyorum yani değer veriyorum
Benim arzuladigim ya da benim sectigim kişi demekki benim için degerlidir diye düşünüyorum peki erkekler ne düşünüyor
Ben karsimdaki insan olduğu için bile seviyorum yani değer veriyorum
Benim arzuladigim ya da benim sectigim kişi demekki benim için degerlidir diye düşünüyorum peki erkekler ne düşünüyor
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bizim için sizinkinden fazla değerler veriyoruz
Kadın olduğu için
Ondan hoşlandığımız için
Güzel olduğu hoş olduğu içimizi kıpır kıpır ettiği için
Gözleri bakışları zekası hoşumuza gittiği için değer veriyoruz
Vücudu güzel işveli cilveli tutku duyduğumuz için değer veriyoruz
Bir çok konudan değer veriyoruz bakışlarımiz belli eder
İş tuttuktan sonra saçlarını sever sarılır uyuruz o bile başkadır
En azından sevistiğim benim için böyle
Et parçası görenler iş tutana kadar güzel davranir sonra ne kadar hızlı giyindigini anlayamazsın bile
ben zaten titiz biriyim. kişisel temizlik bakım ve sağlık konusunda tanımadan güvenmeden herkesle olamam.
taıyıp güvendiğime de sahip çıkarım. benim bir parçam olur.
ne sa lakça sorular bunlar. kasaptan aldığımız eti et parçası görüyoruz. yam yam olmadığımıza göre kadını et parçası olarak göremeyiz :D
Öyle gören varmış ama
Sadece seks için birlikte olsam bile öyle davranmam. Hiç bir kadın o muameleyi haketmez.
Kanka konu çok derin. Erkekler beyninden bağımsız hareket eden bir organa ve içgüdüye sahip. Kadına göre değişiyor sorduğun soru. Baya da uzun bir cevap vermek lazım.
Değer vermeden hiç yapmadım. Haliyle et parçası olmuyorlar benim için
Her yattigima ayri deger veririm sert severim partneri dinlemem itaat isterim ve biterr
Bana güvenip bunları yaşamaya değer görmüşse, karşılık olarak fazlasıyla değer veririm.
kim olduguna göre değişir
Cidden mj
evet
Yalandan yazmissin kari mlleti menfaatcidir
arzuladığım kisi
etetetetetetetetetete
İkincisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?