İlk buluşmadan sonraki gün tekrar buluşmak isteyen ve "bana gel" diyen erkek sadece cinsellik için mi görüşmek ister?

Merhaba! Ilk defa buluştuğum bi erkekle buluşmamız aslında güzel geçti.. beni beğendiğini bi çok kez dile getirdi. Canlı çok daha güzelmişsin dedi (internetten tanıştık) ve sürekli bana dokunmak istedi, koluma omzuma falan dokunmadan duramadı.. tenin çok hoşuma gitti, o kadar güzel pürüzsüz yumuşacık ki, dokunmadan duramıyorum, daha önce hiç böyle bişy görmedim, ilk defa birine dokunmak bu kadar çok hoşuma gitti falan dedi.. sürekli elimi tutmaya çalıştı, omzuma öpücük kondurmaya çalıştı vs.. Bu kişinin sizce o an kafasından geçirdiği nedir? Sadece cinsellik mi yoksa gerçekten tenimi beğendiği için mi böyleydi? Erkekler için tenin yumuşacık pürüzsüz olması bu kadar önemli mi ki?

İlk buluşmadan sonraki gün tekrar buluşmak isteyen ve "bana gel" diyen erkek sadece cinsellik için mi görüşmek ister?
Cevapla