Ozellikle erkekler yazabilir mi? Ya bendemi sorun bilmiyorum yanlismi dusunuyorum sizce?

26 yasindayim hic sevilmedim dogru sekilde. Hayatima iki kisi girdi olmadi sebebi cinsellikti ama ben kendimi sadece ilerde evlenecegim kisiye saklamak istiyorum kimseyele yakinligim olmadi hayatima alma sebebim belki olabilirler diye aliyorum ama olmuyor. Neden beni bu sekilde kabul etmiyorlar. Bakimsiz degilim aksine guzel bulurlar istesem cok bulurum bu zamanda zaten 5 dakika icinde birini bulma devri neden iliskiler boyle rezil oldu ya neden kimse duzgun sevmiyor. Ozellikle erkekler siz istemez misiniz tek bir insana ait olmak onun da size ait olmasıni. Elden ele eleden ele dolanmak ne kadar dogru. Hayatima giren herkesle opusup koklasip sonra baskasiyla evlenmek mide bulandiriri geliyor bana o yuzden tek olsun omurluk olsun diyiyorum tanimaya calisiyorum kafamiz uyusursa ciddi iliski istiyorum ama direkt odak cinsellige kayiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Her sey para degil cinsellil degil niye bunlar ön planda sevgi, sadakat yoksa parami mutlu edecek cinsellik mi. Ikiside olabilir ama yanlis sekilde olmasin istiyorum. Bu yasima kadar kendimi sakladim ve seven kimse yok dia gorunusumu begeniyorlar sonea hemen cinsellil odakli yaklasmak istiyorlar sogudum
Ozellikle erkekler yazabilir mi? Ya bendemi sorun bilmiyorum yanlismi dusunuyorum sizce?
Cevapla