Cinsel birliktelik evlilikler için yasal bir zorunluluk mudur?

Düğün gecesi korktu yapamadık bişey. Daha sonra da ben inat ettim. Yaklaşık 3 yıldır evliyiz ama aramızda cinsel hiçbir şey geçmedi. Çok kavga ettik bu konuda ama yapmak istemiyorum, bul birini yap istediğin kadar dedim. Yakında boşanma davası açacağını söyledi. Bunu boşanma bahanesi olarak söyleyebilir mi? Eşlerin birlikte olmak gibi bir yasal zorunluluğu var mı?

Cinsel birliktelik evlilikler için yasal bir zorunluluk mudur?
Cevapla