Bir kizi arzuluyorsunuz çok begeniyorsunuz kizinda hayatina giren ikinci kisiniz ve kizin kimseyle yakinligi da olmamiş, size karsi ilgiside var, arzusu da ama kiz evlenmeden once birsey yasamak istemiyor kafasin da. Sizde once sevgiliydiniz sonra arkadas olarak konusuyorsunuz ama arzu var iki tarafta da. Firsat ise şu oluyor. Hasta oldugunuz da kizi ilk evinize cagiriyorsunuz gel diye kiz basta gelemem diyiyor saat gec diye ama gunduz size mesaj atiyor istersen is cikisi uğriyayim yanina diye bu anı bekleyen sizsiniz ama sonra kıza neden gelme dersiniz. Yani kizi opmek icin bile firsatinizin olmasini isteyip sonra neden geri cekilirsiniz. Kizin amacida kotu degil yani
Güncellemeler
+1 yıl
1 sene konusuyorsunuz kızla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer