Kendimden 8 yaş küçük bir erkekle beraber oldum, bu duruma son vermek istiyorum. Ne yapabilirim?

Merhaba 22 yaşında bir erkek vardı tanıdığım abla falan diyodu bana ama şakayla karışık biz evlenelim muhabbeti oluyordu ailesinin yanında falan ben evlenirim senle abla falan diyodu. Bı gün çok içtik ve beraber olduk. Ondan sonra ben çok utandım bakamıyorum ama o bakiyo yaziyo falan, ben 30 yaşımdayım ama yaşımı göstermiyorm. Ben sevgili evlilik vs istemiyorum falan diyorum sürekli kariyer diyorum, o da sordu o gece ne düşünüyorsun diye düşünmüyorm dedim ama içimde istemsizce onu merak ediyorm. O da buluşalım ne istersen yapalım vs diyo anlam veremiyorum hiç. Onda duygusal bişey var mı yok mu anlamadım. Bu duruma son vermek istiyorum biraz da ne yapabilirim.

Güncellemeler
+1 yıl
Çocuk karşı komşumuz 16 yıllık bu sebeple zaten aramıza mesafe koymak istiyrm ama nasıl yapicam bilmiyrm
Kendimden 8 yaş küçük bir erkekle beraber oldum, bu duruma son vermek istiyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla