Eşcinsellerin karşı cinsle cnsel ilişkiye girme ihtimali var mı?

Soru çok saçma gelebilir belki ama aklıma bir anda geldi. Bildiğiniz üzere ne yazık ki ülkemiz baya homofobik. Bu yüzden özellikle dindar bir ailede doğan eşcinseller kendilerini ya farkedemiyorlar ya da çevre baskısından dolayı bu durumu bastırıyorlar. Peki bu durunu bastıran kişiler hetero bir evlilik benzeri bir durum yaşasa cinsel hayatları nasıl oluyor?

Yanlış anlaşılmak istemem o yüzden kendimle ilgili bir açıklama yapmak istiyorum. Dindar bir ailede yaklaşık 6 sene kadar kendimi aseksül zannettim. 3 sene önce benim hem hormonal hemde psikolojik rahatsızlıklarım yüzünden bu şekilde olduğunu öğrendim. Polikistik over sendromum varmış bundan kaynaklı olarak teststeron seviyem neredeyse bir erkek kadar yüksekmiş, psikolojik olarakta karşı cinsele yaşadığım birkaç travmatik olay yüzünden ne hemcinslerim ne karşı cinse karşı cinsel isteğim vardı. Kendimi onca zaman aseksüel olarak görmeme rağmen bu durumu hiç aileme açamamıştım. Aseksüellik lez, gay ve biseksüelliğe karşı toplumumuz tarafından daha kabul edilebilirmiş gibi dursa da bunu dile bile getiremedim.
"Kendimi 6 yıl LGBT üyesi olarak düşündüğüm için asla LGBT düşmanı değilim, benim durumumda hormonal etkenler olsada LGBT'nin hormonal bir durum olmadığının farkındayım. Lütfen eşcinsel arkadaşlarımız sorumu cevaplarsa çok mutlu olurum🙃"
Eşcinsellerin karşı cinsle cnsel ilişkiye girme ihtimali var mı?
Cevapla