Orgazm olurken ağlama hissim oluyor, eski eşimden dolayı olabilir mi?

Ben evlendim ve boşandım. Evliligim 3 ay kadar sürdü eski eşim evlendikten sonra çok değişti evliliğin sorumlulukları olur hicbirini yerine getirmedi. Ben ailemin yaninda yaşadım yanıma 1 kez olsun gelmedi, boşanalım dedi ama dava da açmadı 3 yıl boyunca bekledim onu hep ulaşmaya çalıştım beni hep engelledi hiç yokmuşum gibi davrandı 3 yıl hem belirsizlik hemde umut icindeydim ama nafile gelmedi ben onun yaşadığı şehire gittim dava açtım adliyede yüzüme dahi bakmadı 2 metre önümden gitti eminmisin dedim yüzüme yine bakmadı imzayı attı bende gözyaşları içinde attım ve boşandık bitti şu an ise ciddi bir ilişkim var yanlış anlamayın eski eşimi sevmiyorum aksine nefret ediyorum. Sadece orgazm olurken ağlama hissi geliyor bana, ben şöyle dusunuyorum eski esimle 3 ay evli kaldım sonra evliligimiz bitti ve beni yoksaydi diyorumki bu resmen bana tecavüz etti hevesini aldı sorumluluklarını da yerine getirmedi beni bıraktı diyorum sizce ben yanlış mı düşünüyorum bu yüzden sanırım orgazm olurken ağlama hissi geliyor ağlıyorum. Sizce bu durum neden kaynaklanıyor olabilir değerli yorumlarınızı bekliyorum 😭

Orgazm olurken ağlama hissim oluyor, eski eşimden dolayı olabilir mi?
Cevapla