
Partnerin senden tiksinmeden sana dokunuyor ama sen kendinden tiksiniyorsun 🙄 olabilir mi böyle bişey.

Partnerin senden tiksinmeden sana dokunuyor ama sen kendinden tiksiniyorsun 🙄 olabilir mi böyle bişey.
Böyle paylaşım yapan insanların reel yaşamını çok merak ediyorum
Yatak aleti ağzına alıyorsun falan ya enfeksiyon varsa belki adam o yüzden öpüşmüyodur hadi onu da geç kocan mıdır sevgilin mıdır artık her kimse bi zahmet yaşadıklarınız yatak odanızda kalsın niye kendi özel hayatını ifşa ediyorsun. vay efendim y.. rak yalamış da sonra erkek arkadaşı öpüşmemiş de bunlar niye anlatılır anlamış değilim.
Biz özellikle Öp üşüyoruz hatta sevgilim ayaklarima boşalıyor sonra kendi yine yalıyor spermleri ağzın da dudağın da dilinde ne kalıyorsa bana da o geliyor
Cevap
23Cevap
Bence öpüşülmeli ama herkesin kendi tercihi ne diyelim
Evet aykırıdır oraldan sonra asıl güzel öpüşülür zaten. ama herkesin kendi tercihi tabi ki de
Oral yaptığım yerin tadına dudaklardan bakamayacaksam sevgili olmanın anlamı yok ki.
🤦♀️Zihnimde canlandı. Olabilir öyle bişey. Kendi tadını, kokusunu çekici bulamayabilir insan😅
Sen kendinde bunu çekici bulmazken karşı tarafın bunu zevkle yapmasını istemek acımasızlık olmaz mı
Ama onunkileri çekici bulursun. Bulmadan yapıyorsan zaten faydalanmaya girer o ilişki.
Yani karşılıklı yapıldığında daha güzel olur.
Saçmalık tabiki ya kendi şeyinden iğrenmek gereksiz titizlik bu
Tadına varıldıktan sonra aldıktan sonra da tiksinebilecek insanoğlu gitsin kumdan Kale yapsın kendine
Temiz ise sorun yapılmamalı. Karşılıklı oral yapıp sonra öpüşmemek çok mantıksız geliyor.
Kendini tanıyamadan seks diye geziyor insanlar doğasını nerden bilsinler ki.
Yahu tertemiz olmayan şey zaten yalanmaz
Temiz olduktan sonra da öpüşmenin bir zarari yoktur
Zaten çoğu insan pis geziyor
şehvet anında ya da tatmin anında bunu düşünen sadece kendi isteğini düşünen kişidir
bir adam oraldan sonra öpmüyorsa, ayrılmak lazım
Kimisinde olağan.
Gerek kendisinden gerekse partnerinden tiksinen yaptırmasın. Yap ama öptürmem' ciler var birde.
eğer oral yapıyorsan aşağıyı yalayacak sonra yukarı çıkıp o dudakları emeceksin bunu yapamıyorsan oralda yapmayacaksın yaşlı skşi gibi direk üstüne çıkıp iki ileri bir geri ıh ıh diyip işini bitireceksin
Ben öpüşürken bence sorun olmaz öper yalar tekrar öperim
Oral yaptı diye öpüşmemek çok saçma bence, sen ona yapıyorsun o da sana 🤷♂️
sevişirken göze görünmez böyle şeyler, tiksiniyorsa kilit taktırsın.
Bazı kadınlar istemiyor özellikle kendine oral yapılınca öpüşmüyor
Bence olmamalı o anki şehvetle bunlar düşünülmez ki
Evet olabilir kanıt ben. Sevgilim bu yüzden hep kızıyor ama alışamıyorum.
oral seks sonrası erkek iğreniyor ise demek ki organı temiz değilmiş
İnsan kendi ballarının tadına bakmalı 😄
olmaz bana oral seks ceken kadınımla opusurum yaladıgım kadınımda benle opusur
Aykırı, her zaman öpüşme devam etmeli
İstemiyen kişiyi zorla öpüyordum😄
Bence değildir daha kışkırtıcı oluyo
zevk suyunu dudaklarından yalarım
Sorumdan esinlenerek soru sormuşsun ayıp
Ayıp neden? Birebirse şikayet edebilirsin. burada birçok soru, sorudan esinlenilir. Açık olup bide fikrini belirtseydin senden esinlendiğimi söyler cevabını da eic seçerdim.
Soruyu gizli sordum benim olduğumu nereden bileceksin
Deseydin 😌
Söyledim işte
Ayıp diyerek değil. Yorumunu belirterek kibar bir şekilde
Ben gayet kibarım ayıp derken de espri mahiyetinde dedim kızmadım
Beden öpüşmeyecekmişim 😀
*neden
Onu arıyoruz bizde neden
Yani öpüşürüm demek istedim. Oral yapıyorsam ya da karşılıklı ise ister o esnada ister bitince öpüşürüm
Direk cinsel organa temas etmesinden çekinmeyip
O organa değen dudağı mı öpmeyeceğim
Saçma anı yaşamak lazım bence
😂belki alerjisi var
Kendine mi alerjisi var
Var öyleleri
Olmaz
Tuzlu oluyor biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?