Yalnızlığı seçmek ahmaklık mıdır? Yakışıklı erkeklerle flört eden, sevişenler ve gençliğini yaşayanlar zeki midir?

Gencligimi yasayamiyorum ömür kaç yil belli degil

Gencligimde evlenip sevisemiyorum. yasit yakisikli isi olup evlenmeyen sevisen erkeklere beddua ediyorum ve hakkim haram olsun psikolojimi bozduklari icin

#ömür

#gençlik

Boşa bekliyorum ya evlilik yasi olmus 30-40 arasi o yastada kimse benden namus beklemez. Ama ben bosuna bekliyom

Yalnızlığı seçmek ahmaklık mıdır? Yakışıklı erkeklerle flört eden, sevişenler ve gençliğini yaşayanlar zeki midir?
Cevapla