Uzaktaki bir erkeğe bağlandım, bana duygusu var mıdır 😒?

Bir senedir sexting yaptığım biri sadece olay cinsellikte değil normal şeylerden de konuşuruz. Geçen hafta konuşmadık tartıştım onunla kızdım sonra konuşmadık ben ona yazdım niye gönlümü almıyosun bu kadar msıın o da bişey yapmadım ki kendi kendine kızıp tribe girdin dedi konuştuk biraz. Yapmaması gerekenleri dedim tm yapmam dedi. Sana bulaşmamı sataşmamı özledin mi dedim o da hayır ama gülü seven dikenine katlanır dedi seni ne kadar özlediğimi anladım dedi sizce duygusu var mıdır bana? Sadece cinsellik için konuştuğunu sanmıyorum ben ya

Güncellemeler
+1 yıl
Uzak mesafedeyiz. O hatay ben izmit
Uzaktaki bir erkeğe bağlandım, bana duygusu var mıdır 😒?
Cevapla