Bakireyim diye reddediliyorum. Hiç mi adam olanı denk gelmez ya?

Fıstık gibi kızım. Egoistlik olmasın ama öyle. Peşimde koşan çok var ama bakireyim diye geri gidiyorlar haahha. Bi adam akıllı ilişki yaşayamıyorum. Benim kocam nerde ya? Evleneceğim adamı nasıl bulucam böyle hiç mi adamı denk gelmez?

Bakireyim diye reddediliyorum. Hiç mi adam olanı denk gelmez ya?
Cevapla