Aramızda duygu yok diye yatma teklifini reddetmiştim, şimdi yazmak istiyorum. Ne yazayım, ne düşünür?

Onu unfollow yapmıştım çünkü bana ettiği buluşma teklifini sürekli erteleyip duruyordu. Ama aklımdan çıkmıyor bedenim onu istiyor sadece sevişsek de onu istiyorum ve yazmak istiyorum ama garip görünmek de istemiyorum. Ne yazabilirim? Yazsam ne düşünür?

Aramızda duygu yok diye yatma teklifini reddetmiştim, şimdi yazmak istiyorum. Ne yazayım, ne düşünür?
Cevapla