27 yaşındayım, sevdiğim kişi ile evlenmeden birlikte olsam üzülür müyüm?

Kimse ile olmadım bugüne kadar ama evleneceğim de yok gibi. Libidosu yüksek bir kızım ama utangaç biriyim de. Sonrasında kalbim kırılırsa suçluluk duyabilirim ilişki için.

27 yaşındayım, sevdiğim kişi ile evlenmeden birlikte olsam üzülür müyüm?
Cevapla