Kimse ile olmadım bugüne kadar ama evleneceğim de yok gibi. Libidosu yüksek bir kızım ama utangaç biriyim de. Sonrasında kalbim kırılırsa suçluluk duyabilirim ilişki için.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBurada karşındaki kişinin sana ne gözle baktığı da önemli. Seni nesne gibi görürse veya bunu anlarsan bu çok kötü hissettirir seni.
Ama sevgi, arzu, aşk ile olursa bu tamamen kendi tercihin ve pişman olacağını düşünmediğim bir şey olur bu senin için. Yine de bana kalırsa kalben ait hissediyorsan, beraber hislerini paylaşabilirsin.05 Yorumla
Soran+1 yılÇok zor.. Erkekler çok rol yapıyor bilemiyorum
- +1 yıl
Sevdiğin insandan da şüphe ediyorsun anladığım kadarıyla. Ciddi bir ilişkide değil misin.
Soran+1 yılSevdiğim biri yok daha
- +1 yıl
Anladım. Hakkında hayırlısı olur umarım, mantıklı birisine benziyorsun mantıklı davranıcağını düşünüyorum.
Soran+1 yılTeşekkürler
🙏
En İyi Cevaplar
+1 yıl27 yaşına gelmiş biri olarak artık bence kendine sorup hayattan beklentin ne ona karar vermelisin... Evlilik düşüncen yoksa zaten doğal olarak ihtiyacını da gidermek için bu tarz evlilik dışı ilişkilere girebilirsin.. Ama yaşın gereği daha evlilik için vaktin var. Bence mutlu olacağını düşündüğün kişiyle ve güveniyorsan yaşa... Olurda ayrılırsan da pişman olma... Sonuçta hayat senin ve hayatın biri çekip gitti diye bitmeyecek sen devam edeceksin...
00 Yorumla
Merhaba, önemli olan ne zaman yaptığın değil aslında evliliği beklemiyorsan, önemli olan kiminle yaptığın, eğer gerçekten değer verdiğin biriyse pişmanlık duygusundan uzak durman gerek, ya değilse evlenene kadar beklemen senin için en doğrusu 🙂
00 Yorumla
Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı. O kişiyle evlenme garanti varsa bir an önce tadına bakmış olursun ama adam işini görür giderse o zaman acı çekebilirsiniz. Belki yüzeysel bir şey olursa sorun olmaz ama utangaç olunca içine atarsın sonrada bunalıma girebilirsin iyi düşünmelisin
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
77Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılNeden pişmanlık duyacağını düşüniyırsun?
00 Yorumla Bu sorunun yanıtını en iyi sen bilirsin. Nasıl bir hayat tarzı var, onu göz önünde bulundur. Bekaret senin için önemli mi? Etrafındaki insanlar genellikle bu konuda ne düşünüyor? Bekaret konusunda ne tarz düşünen insanlarla sevgili oluyorsun onları düşün. Tutucu bir insansan, ailen, arkadaşların tutucu kişilerse ve muhtemel ilişkilerin bekarete çok önem veriyorsa üzülme ihtimalin var.
Ama daha aklı başında, bu tarz saçmalıklarla ilgilenmeyen kişilerle birlikte olma ihtimalin varsa doya doya yaşa hayatını. Yoksa kesinlikle pişman olursun.
Ayrıca birlikte olmadığın biri ile evlenmek bence çok büyük bir risk. Belki cinsel uyumunuz hiç olmayacak. Bunu evlendikten sonra öğrenmek kötü bir duruma sokar ikinizi de.
10 YorumlaEvet bu yazdıklarının hepsini hissedebilirsin. Pişman olmayacağın, karşındaki kişinin sana karşı duygularına güvendiğin yani ondan emin olduğun birinin olması lazım. Unutma ilkler unutulmaz hiç bir zaman 🦋sevgiler gönlünce olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
hayat senin hayatın sevdiğin kişi senin sevgilin yaşa ya da yaşama diyemeyiz, ben yaşadım pişman olmadım seni bilemem
22 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldınız mı
Gizli Üye(25-29)+1 yılYapma bence bende ben bir erkek olmama rağmen bakirim ve emin ol senin düşündüklerini bende düşünüyorum karşıma çıkacak kişi her şeyi denemiş falan diyorum ama öyle olmadığını biliyorum sende yapma yaparsan pişman olursun ben yapmadım en kısa zamanda evlenmek dileğiyle
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada yorumumu beğenen aranıyorsun bi yerden
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninkine çok benzer durumda bir kız arkadaşım vardı. Sakin, dini yönü kuvvetli. Ama açık fikirli. Oturup kalkmasını bilen biriydi. Sonra aşık olduğu çocukla bi sefer böyle bi işe kalkıştı. Sonra bağımlısı oldu gibi. Çocuğun yapmadığı halt kalmadı. Bu hala onun peşinden koşuyor. Pişmanım diyip bir daha yapıyor. Psikolojisi bozuldu. O yüzden sabret az. Kendini tatmin ederek düşür bu enerjini. Sonra yazık etme kendine.
20 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılO ilişkiyi yaşayıp pişman olan binlerce kadından biri olursun sadece
16 Yorumla
Soran+1 yılAma erkekler pişman olmuyor
- +1 yıl
Toplumda öğretilen erkek o yapar anlayışından kaynaklanıyor
Soran+1 yılBunu kadına da uyarlasak
- +1 yıl
Ünlüler yaparsa oluyor da halktan birisi yapınca farklı anlamlar yükleniyor
Soran+1 yılEvet. Bu çok adice
- +1 yıl
Maalesef ki öyle
Gizli Üye(30-35)+1 yılherkes seytana hizmet ediyor
Bugun kadar allaha hizmet ederek mukafatlandirildin mi
Bu sozleri soyledigim icin pismanim
Ama ayni sorulari kendimede soruyorum.
Ve inancim bitti desem yeridir
Simdi ise sadece hayatimi yasamaya bakiyorum
Ozgurcee010 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada bende 27 suana kadar hic bir kizla iliski yasamadim.
Para verip iliski yasamayida ahmaklik sayiyorum.
Dostane bir iliski istiyorum
Ev var hersey var sadece aday bulamadim bir turlu
Aday bulursam direk iliskiye girerim
Dini rituellerin artik benim icin bir anlami kalmadi
İnanan inansin
Cennete girmek isteyen girsin
Ben bu dunyada bu isi yapmayarak cehennemi yasiyorum zaten
Soran+1 yılAbartma. Cehennemlik bir durum yok. Alt tarafı cinsellik.
Cevap sahibi+1 yılAslinda cinsellikle kalmiyor konu esas konu yanlizlik
Hergun tava isi yemek yapip yiyorum
Sulu yemegi ozledim
Sulu yemek yapan yok evde tek yasiyorum
Evde derdimi dokecegim kimsem yok
Allahtan bilgisayar varda aklimi kaybetmiyorum
Cinsellik 27 yasima kadar durmussam bundan sonrada durabilirim ama eksik durmus olurum. Hayvanlar bile benden daha sansli bu konuda
Yanliz kalmamissin ki nerden bileceksin yanlizligi
9 yildir yanlizim desem yeridir.
Cevap sahibi+1 yılDagdaki teroristen farkim yok
Evin icinde gerilla gibi yasiyorum
Bir ogun yemekle butun gun ayakta duruyorum
Soran+1 yılBenim sevgilim olmadı ama bu kadar isyan etmiyorum. Abartıyorsun.
Sevmeyi bilirsen biri çıkabilir karşına. Kadın için bu durum bötle değil ben sevsem de karşımdaki flörtözün ya da abazanın teki çıkıyor. Erkekler gibi duygusuz olsam keşke.
Cevap sahibi+1 yıl"Sevmeyi bilirsen"
Hic kimseyle o asamaya gelemedim ki
Kalbimin kapaklarini sonuna kadar acim
İstanbulta yasiyorsan eger buradan konusmak ve tanismak isterim ama uzakta yasiyorsan kalsin.
Herhangi bir abazalik veya flortuzluk yapmayacagima soz verebilirkm ki oyle bir insan değilim
27 yasima kadar bu sekilde durmamin temel sebebi islami dusunceler ve muhafazakarliktan baska birsey degildi
Cevap sahibi+1 yılSevgiyeAcBiri nick namim begeni yolluyorum
Cevap sahibi+1 yılBirazdan fitnes ve yuzmeye gidicem erken yazamayabilirim.
Soran+1 yılİstanbul değil.
Cevap sahibi+1 yılNeresi peki
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsla yapma bence evlen helalinden doya doya yaşa sonra da çok pişman olursun
711 Yorumla
Soran+1 yılİki nedeni var istememin
1) ben bakir olsam bile evleneceğim kişi %90 bakir olmayacak istediği gibi cinsellik yaşamış biri olacak. Bu adil değil.
2) evlenebileceğimi düşünmüyorum erkekler çok bozmuş durumda. Ben yakışıklı ya da paralı değil başka şeylsre bakıyorum çoğunun saygısı bile yok.
Cevap sahibi+1 yılBirinci sebebini çok iyi anlıyorum bende kaç gün önce evleneceğim âdamın birden fazla kızla seviştiğini öğreňdim kalmamış adam gibi adam bu senin keňdini bozacağın anlamına gelmiyor
O an öğrendiğimde tartıştiğmda hırsla bende yaparım dedim ve iňan asla yapamam çünkü herkes kendine yakışanı yapar
Soran+1 yılAma mesela o seni hak etmiyor.
Ben evlenirsem o kişi de beni hak etmiyor. O ahlaksız olamıyor ama sen yapsan o an terk edilirsin %90 o tarafından
Cevap sahibi+1 yılÝoo gayet de yüzüne söyledim şerfsizsin seň bana layık değilsin diye köpek oldu ardımda şimdi sürünüyor ama benden önce ýapmıştı günahını almim ama yiňe de içim almıyor
- +1 yıl
Öylede olur zaten Erkek daha önce ilişki yaşamış olsa bile aidiyet duygusu bozulmaz kolay kolay yeni birisi ile tanışırsa eskiyi siler bitirir Alfa dul dediğimiz sendrom bu yüzden çogu zaman erkeklerde değil kadınlarda görünür. Yani sana doğru söylüyor eğer olurda evlenecek olursan sorun yaşarsın bide erkeğin spermlerinin beyni etkilediğiyle ilgili çalışmalar olmakla beraber. Kadınlar cinselliği duygusallıkla bir arada zihinde yaşadıklarından kafalarından bilinç altından o kişiyi çıkarmakda çok zorlanırlar. Özetle arkadaşın evleneceği adam gerçekten bundan sonra ben aile babası olacağım derse olur.
Cevap sahibi+1 yılGüvenemiyorum doğrusu şimdi yapan evlendikten sonra da yapar keşke sözünde dursa keşke bi daha yapmasa o güveni bana verebilse içim âffetmek istiýor mantığım pişman eder diyo😕
- +1 yıl
Bu o çocuğun ne kadar karakterli olduğuna bağlı kararlıysa bundan sonra yapmaz. Aidiyet bağı kurabilecektir Anlattığım üzere sürekli eski sevgililerinden bahsedip durmuyorsa sorun yok diyebilirim. Fakat hem çevremde hemde kendi gözlemlerime dayanarak söylüyorum. Çok Alfa dul kadın gördüm iki lafından biri ahmet böyleydi mehmet şöyleydi böyle biriydi. Şunu yaptık bunu yaşadık falan filan Daha önceden ilişki yaşama olayı bizim için dezavantaj maalesef karşımızda ki kadın eskiyi saplantı yapıyor. Erkekde çok nadir bir durum. Şimdi Erkeklerin neden bakire aradığı Kadının geçmişini sorguladığı Daha anlaşılır oluyor. Bu öyle toplumsal bir duruma indirgenecek bir şey değil Tarih boyunca erkekler bu kadınlarla sorun yaşadıkları için bu bilinç ve iç güdü bu günde devam ediyor. Rahatsız ediyor erkeği Ya kafa eskiye takıksa diye
Cevap sahibi+1 yılHayır asla böyle bir durum yok hatta ben onun eski sevgililerini eski dörtlerini kurtar ırken o üstünü kapatıp eski kulları açma gidiyor ve benim eskilerimi merak ediyor ne de onun esprilerini merak etmeme izin veriyor tamamen ileriye dönük biri kararlı biri de
Cevap sahibi+1 yılTakma son mesajı hepsi yanlış yazıldı zaten 😁😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla klasik olacak ama kimseyee güvenme. Yatıp terk eden gördüm. Evliliğe sakla kendini. Sıkılip bırakabilir seni
20 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 4,9b cevap paylaştı. az daha sabret güven her şeyden önce gelir. pişman olup olmamak senin elinde fakat yanlış kişi olursa ve sonradan anlaşılırsa pişman olma ihtimalin çok yüksek
00 Yorumla
+1 yılYani değer verdiğin bir insanla olmasına dikkat et yaoarsan da. Duygusal biri isen tek gecelik tanımadığın biri ile ilişki seni uzebilir
02 Yorumla
Soran+1 yılTek gecelik demiyorum zaten sevdiğim biri ile yani sevgilim olursa
- +1 yıl
Anladım o zaman biraz daha sosyal ortamlarda takıl derim
+1 yılZevke değer. Bu yaşta kaldirirsin bence hayal kırıklığını.
30 Yorumla
+1 yılevlenip ol mesela o da seviyosa senle evlensin mesela
evlenmek istemiyosan de keyfiniz bilir sonradan pisman olucaksin ihtimali göze al10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmeden cinsel ilişkiye girersen o sevdiğin kişi bi daha senin yüzüne bakmaz ciddiyim bak
Ona göre yap seçimini40 Yorumla
+1 yılŞu an sevdiğin biri varsa ve bu karşılıkli ise neden evlenmiyorsun?
04 Yorumla
Soran+1 yılYok ki
- +1 yıl
Niye yok.
Beklentilerin çok mu yüksek
Soran+1 yılErkeklerin çocuktan farkı yok. Çocuk yine sevimli olur. Bunlar sevimsiz versiyonu.
Düzgün olanı bulursam ona değerini veririm.- +1 yıl
Nasıl birini bekliyorsun ki mesela?
Yani evlendin diyelim nasıl bir hayat yaşamak istiyorsun
+1 yıl27 yaşına kadar beklemişsin bundan sonra da bekle bir şey olmaz
05 Yorumla
Soran+1 yılMezara mı götürücem haha
Şaka şaka, yapmam zaten ben- +1 yıl
Üzülme diye diyorum 😄 değmiyor çünkü
Soran+1 yılBiliyorum kuzucum tahmin edebiliyorum. Bakalım evlenirsem yaşıcam.
- +1 yıl
Bende askimcim valla evlendiğim zaman yaşamak istiyorum 23 yaşındayım üzülmeyeyim diye 😄😄hayırlısıııııı bizim için
Soran+1 yılEvet 🙂
27 yaşına kadar yapmamışsın, şimdi seni yapma yoluna iten şey sana göre evlenemeyecek oluşun mu?
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenilecek kişi bakir olmayacak o istediği gibi yaşamış olacak adil mi
Soran+1 yılNe alakası var. Öyle olsa evlenmem sevişirim. İşinize gelmediğinde soruyu çarpıtıyorsunuz.
Hayır yapma. Ben daha yapıp da iyi ki yapmışım diyen bir kadına rastlamadım. Seni bırakırsa sen işlediğin haram ve pişmanlıkla kalırsın.
00 Yorumla
+1 yılEmin değilsen hiç bulaşma, evlenirken bekaret her kadına lazım 😅
10 Yorumla
+1 yılBu kadar tuttun kendini bence evliliğe kadar da tut
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılbir dene uzulursen
yapmayin sevinirsen yapin diye tavsiyelerini yaz00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 3b cevap paylaştı. Sevdiğinle sevmek yapmak gibisi yoktur bilirim.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 466 cevap paylaştı. Hiç bir şey olmaz rahat ol, sadece malın birine denk gelme yeter
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 894 cevap paylaştı.
+1 yıl30 a merdiven dayamışsın. bundan sonra yapmazsan üzülürsün
00 Yorumla
+1 yılKeşke senin gibi sevgilim olsa böyle çok istekli şehvetli ve utangaç birini istiyorum
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence üzülmezsin çünkü kişiyi tanıman için bu çok önemli.
00 Yorumla
+1 yılSuçluluk duyacak bir şey değil bu ama sen bilirsin tabi. tutabildiğin kadar tut kendini.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPişmanlık duyacaksan asla girişme bu işlere. Nasibini bekle elbet gelecek
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılne seviyor diye ne o mutlu olsun diye ne libidosu yüksek diye evlenecek diye sakııın yapma çok pişman olursun geride terkediliş üzüntü kalır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapma evlenmeye karar verirsen ki buyuk ihtimal vereceksin o zaman sorun olacak
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBuraya sormana gerek yok vurdurmak istiyorsan git vurdur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer kesin bu adamla evlenirim diyorsan karar senindir, kimse bir şey diyemez.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBence evlenecek kadar aşık olduğun biri ile yapmak daha mantıklı, kadın için de erkek için de geçerlidir ayrım yapılmadan.
- Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılİlk başlarda zevk sonrasında pişmanlık duyacaksındır.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBak ben bakirim evleneceğim kişiye kendimi saklıyorum sende sakla lütfen. Sonra pişman olma.
20 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeden birlikte olma.
10 Yorumla Yas gece gece kimse de yok soruna dair sohbet edelim mi
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sadece bunun için yapacaksın pişman olabilirsin
21 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSabret kardeşim ya seni üzerse
06 Yorumla
Soran+1 yılEdiyorum ederim de. Teşekkürler 🙏
- +1 yıl
Çünkü sen de kötü izler bırakabilir
Soran+1 yılBırakacağına eminim bende artık. Bu sitede bile çoğunluk bekle demiş. Zaten üzülürüm ben sonra ayrılırsa.
- +1 yıl
İlk kez site doğru karar vermiş
Soran+1 yılValla buna bende şaşırdım. Neredeyse gözlerim dolacaktı.
- +1 yıl
😄😄😄 ilginç
+1 yılBu zamana kadar tutmusun az daha dişini sık
010 Yorumla
Soran+1 yılNe için? Erkekler kendini tutuyor mu?
- +1 yıl
Kendini değerli hissetmen için diyorum
Soran+1 yılKötü niyetle demedin biliyorum. Ama adil değil.
- +1 yıl
Adil olmayan ne ki sen diyeceksin ben vicdanen kalben temizim bunu diyemiyen milyonlarca milyarlarca insan var bu açıdan bak bunu ben söylüyorum düşün evli. nisanli dul envai cedit kadın kızlarla beraber olmuş biri diyor bence en güzeli hayatinda tek kişi olup o. kisi ile yaşlanmasıdir bundan daha sağlıklı bir şey yoktur emin ol
Soran+1 yılAdil olmayan erkeklerin vicdani yükümlülük duymaması ama kadının derin pişmanlık ve üzüntüsü.
Sende budaksız cehenneme gidermişin😂- +1 yıl
Ben kimseyi uzmedim ama cehenneme gidecek kişiyi sen mi tayin ediyorsun öyle ise torpil yap
Soran+1 yılBelli awq her türlü zina sende
- +1 yıl
O kadar olacak arz talep işi😃
Soran+1 yılKılıfı hazır 🙂
- +1 yıl
Yok canım niye kılıf arayayım zaten canım sıkkın bu aralar
niye üzüleceksin ki ol gitsin
03 Yorumla
Soran+1 yılSeversem ve o sadece rol yaparsa üzülürüm
Soran+1 yılRahatlık ile ne ilgisi var. Üzülmek istemiyorum. Çok mu zor sevmekk
+1 yılÇok pişman olursun ama iş işten geçmiş olur
10 YorumlaDene ve bizi neticeden haberdar et.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin erkek 26 yaş versiyonuyum galiba :/
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNerede yaşıyorsunuz sorabilir miyim
+1 yılKiizm evlenmeden yapma.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 402 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenecegine emin degilsen üzülürsün
00 Yorumla
+1 yılZina yapanın Allah bin belasını versin
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 16,1b cevap paylaştı. Libidon neye göre yüksek
00 Yorumla
+1 yılBugüne kadar bekledim de ne oldu rahat ol
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hayat kısa doya doya tadını çıkarın
00 Yorumla
+1 yılEvet yapma boyle yeler
00 Yorumlaİsterseniz 47 yaşında olun yine üzülürsünüz
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bunu sorduğuna göre kesin
00 Yorumla
+1 yılBöyle biri varsa ol gitsin boş ver
00 Yorumla
+1 yılSevgilin yoksa nasıl yatacan
00 YorumlaBi şey olmazz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTemiz ve düzgün biri olursa yaparsın zaten mutluysan evliliğe gider
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 10,8b cevap paylaştı. Kriterleri var bence bu işin
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Üzülebilirsin ileride
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıluzulursun hadi git uyu
03 Yorumla
Soran+1 yılBu saatte sen uyu
Cevap sahibi+1 yılaltima yatsaydin sonrasinda misler gibi uyurdum 😉
Soran+1 yılTerbiyesiz
- Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > 27 yaşındayım, sevdiğim kişi ile evlenmeden birlikte olsam üzülür müyüm?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer