Hayatında biri olan erkekler, yalnız erkeklere göre daha çekici midir kızlar?
Öyleyse neden? :D

Hayatında biri olan erkekler, yalnız erkeklere göre daha çekici midir kızlar?
Öyleyse neden? :D

Karaktersizlikten başka neden olabilir.. insan sevgilisi olduğu halde ya da eşi olduğunu bildiği halde birisini çekici buluyorsa ruhsal sorunları vardır ve uzak durulmalıdır böyle kişilerden zaten küçükken sevgi de görmemişlerdir kesinlikle
Birini sevdi/bağlandı, beni de sevebilir/bağlanabilir. Bilinç altı bunu söylüyor. Evli insanlara saran kadınların çoğunda ya bolca travmatik ilişki deneyimi; ya da en kökende, anne veya babadan yeterince sevgi/şefkat görememiş olmanın eksikliği var.
Bilemem bu soruya cevap bulamadım. Bana da bazen çekici geliyor doğru söylemek gerekirse ama konuşmam. Evli veya sevgilisi var banane. Sadece çekici ve hoş geliyor o kadar. Anlık bir duygu
Zor olarak ve ele geçirme iç güdüsü olabilir.
Cevap
2Cevap
Elde etme arzusu mudur nedir tam olarak ben de bilmiyorum
Ulaşılamayan şeyler psikolojik olarak değer kazandığı için
Hayır yüzüğü gördüğüm an uzaklasirim benim için zıt
Rekabetçi ve kıskanç oldukları için
Değildir. K*şarlara herkes çekici gelir
Bana hicbir zaman öyle gelmiyor
Çünkü kiskaniyorlar hemcinslerini kizlar
öyle gelmiyor
çekici değildir
Yo değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?