Pazar gununden beri gribim. Pazartesi gunu de regl donemim bitti. Yani esimle bir suredir beraber olamiyoruz. Geldi yanıma biraz öptü falan. Hastayim dedim. Olsun dedi. Sana bulaşır dedim. Hasta oldugundan beri dip dibeyiz bulassa bulaşırdı simdiye dedi. Bak hasta olursan hic cekemem seni dedim (erkeklerin grip olunca ölüyorum triplerini bilirsiniz😅) guldu bir sey demedi.
Sonra ben ittim biraz. Ya hem sana bulasmasin, sonra tekrar bana da bulasir, hemde beni rahat bırak biraz, her tarafim agriyor zaten, hic halim yok dedim nazlanarak. Tamam zorlamıyorum, haklısın dedi öptü geri çekildi. Siz esiniz bu durumdayken ister misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer