Sevgili olunca neden hep cinselik için şart koşuluyor, yoksa terk ediyorlar?

Cinsellik olmadan sevgili neden olmiyoralr amaç niye hel bir arzu insan neden hep bir şeyler yaşamak zorunda yani yaşamak istemiyorum 1 tek kişiyle olur evlendikten sonra özel kişiyle neden bu kadar ar ve namus kalktı herkes her sevgili yatıyor ya hep bir yatma sorusu var

Sevgili olunca neden hep cinselik için şart koşuluyor, yoksa terk ediyorlar?
Cevapla