Fakbadi takılmış kızın fakbadisi olduğunu saklamak yerine normal gibi bahsetme sebebi nedir?

Hayatınıza biri ya da birileri girebilir. Hatta yaramazlık yapmak istediğiniz dönemlerden geçip fakbadi vs de takılabilirsiniz bunu da anlayabilirim tercih etmesem bile. Bunu sıradan bir olay gibi bahsetmek bir kızın itibarına yapacağı kötü bir hamle değil mi? Sosyal ortamda ya da sosyal ortamda bundan bahsetmek bana bu şekilde yaklaşabilirsiniz yolu yapmak değil midir?

Fakbadi takılmış kızın fakbadisi olduğunu saklamak yerine normal gibi bahsetme sebebi nedir?
Cevapla