Ömür boyu unutamayacağımı hissettiğim biri var. Ten uyumuna inanır mısınız?

En son 8 yıl önce görmüştük birbirimizi. Ben kendisine platoniktim ama saçlarına dokunmama falan izin verirdi. Belki de sevgi değil tenine aşıktım bilemiyorum. Uzun zaman görüşmesek de yıllar sonra aynı yoğun çekimi hissettiğimi fark ettim. Sanki bi 8 yıl daha geçse bu duygu ilk günkü tazeliğini koruyacak gibi. Sanki onunla fiziksel olarak birleşmemiz gerekiyor gibi.

Bana açıkça söyledi aslında. Duygusal bir şeyler hissetmiyor ama bu konuda açık teklifte bulundu. Ben de duygusal bir ilişki olmadığı sürece pek yanaşmadığımı ima ettim. Aslında belki de ondan çok daha fazla istiyorumdur ama olacaksa bu şekilde olsun istiyorum. Ama yıllar geçse de evlensem de o çekimin yerini hiçbir insan alamayacak gibi geliyor. Nedense o benim zaafım, bir kuvvet beni ona çekiyor ve ne yapacağımı bilemiyorum.

Ömür boyu unutamayacağımı hissettiğim biri var. Ten uyumuna inanır mısınız?
Cevapla