En son 8 yıl önce görmüştük birbirimizi. Ben kendisine platoniktim ama saçlarına dokunmama falan izin verirdi. Belki de sevgi değil tenine aşıktım bilemiyorum. Uzun zaman görüşmesek de yıllar sonra aynı yoğun çekimi hissettiğimi fark ettim. Sanki bi 8 yıl daha geçse bu duygu ilk günkü tazeliğini koruyacak gibi. Sanki onunla fiziksel olarak birleşmemiz gerekiyor gibi.
Bana açıkça söyledi aslında. Duygusal bir şeyler hissetmiyor ama bu konuda açık teklifte bulundu. Ben de duygusal bir ilişki olmadığı sürece pek yanaşmadığımı ima ettim. Aslında belki de ondan çok daha fazla istiyorumdur ama olacaksa bu şekilde olsun istiyorum. Ama yıllar geçse de evlensem de o çekimin yerini hiçbir insan alamayacak gibi geliyor. Nedense o benim zaafım, bir kuvvet beni ona çekiyor ve ne yapacağımı bilemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer