Eve çağırıp sürekli ikna eden erkek arkadaşınız oldu mu?

Selam. Erkek Arkadaşım içki içiyor. Restoranda içki içti yanımda. Arabasına bindim. Arabadan indi taciz etti beni. Allah’ın sevdiği kuluyum ki bişey olmadı. Beni o kadar çok ikna etti ki. Bişey yapmayacağına dair. Kendi yaptıklarına pişman olmuş. Ertesi gün tesadüfen cami avlusunda karşılaştık. Abdest alıyor. Namaza başlamış. Gördüklerim karşısında hayret ettim arkadaşlar. Kafamı o kadar karıştırdı ki evine çağırdı defalarca gitmedim. Benden sana zarar gelmez dedi. Gittim. Tüm riskleri gözümün önüne alarak ve misafirliği sıfırdı arkadaşlar. Çabuk ol makarnayı ısıt. Git masayı sil. Ben evime geleni boşa durdurmam gibi şeyler. Oturduk konuştuk evde. Bana odalarını gezdirsene dedim. Burası benim odam dedi. Odanın camı açıktı. Camdan bakarken arkamdan sarıldı. Öpüştük. Uzansana dedi. Üzerime çıktı. Cinsel yönden zarar vermedi. Nasıl güçlüyüm değil mi diyor bana. Geçenlerde ben Ankara’ya gideceğim dedi gitti. Telle aradı beni. Ben sana evin anahtarının yerini söyleyim bana yemek hazırla dedi. Hayır dedim. Geçenlerde evine gelmiş tekrar arıyor beni çay koydum gel hayır gelemem sen gel dışarda hava alırız dedim. Gelemem yorgunum dedi. tamam dedim. üç gün boyunca aramadı beni. Demek ki evde hoş vakit geçirip cinsellik yaşayabileceği birini arıyor. Sadece bu kişiyi aklımdan çıkarmaya çalışıyorum arkadaşlar. Sizce de tam narsist değil mi? Narsist sevgili kendi yemek ihtiyacı şeyinin ihtiyacı. Bu tarz mantak narsistler hep bana denk geliyor.

Eve çağırıp sürekli ikna eden erkek arkadaşınız oldu mu?
Cevapla