Bir insan hem ilişki istemeyip hem iletişimi neden kesmez?

İlişki istemediğini söylüyor. Ben onunla olmak istediğimi söylemiştim.

Konuşmayınca bir iki gün sonra kendisi yazıyor konuşmayacak mıyız diyor. Ama benimle de olmuyor başkasıyla da olmuyor.

Arkadaşları da var. Yalnız da değil

Bir insan hem ilişki istemeyip hem iletişimi neden kesmez?
Cevapla