İlişki istemediğini söylüyor. Ben onunla olmak istediğimi söylemiştim.
Konuşmayınca bir iki gün sonra kendisi yazıyor konuşmayacak mıyız diyor. Ama benimle de olmuyor başkasıyla da olmuyor.
Arkadaşları da var. Yalnız da değil
İlişki istemediğini söylüyor. Ben onunla olmak istediğimi söylemiştim.
Konuşmayınca bir iki gün sonra kendisi yazıyor konuşmayacak mıyız diyor. Ama benimle de olmuyor başkasıyla da olmuyor.
Arkadaşları da var. Yalnız da değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
uydu yapıyor işte çevresinde tutuyor zor günler için
Çok uzun süredir yalnız. İstemiyor kimseyi. Biz sevgiliydik de beni de bıraktı. Böyle yapıyor
Kendini yetersiz görüyordur. Ve seninona duygun olduğunu düşünüyor. Bu şekilde evlenmeye zorlar diye korkuyor
Duygum oldugunu biliyor evet. Önceden de biliyodu. Uzun zamn sonra yine o konulara girip söyledim. Bikaç gün konuşmadık ben daha konuşmayız sanıyodum. Kendisi tekrar yazdı konuşmayacak mıyız diye
Yetersiz görme konusunda da haklısın. Sorunu en başta kendisi onu da dile getirdi ve bildiğim bi şeydi.
Ama ne bileyim insan kendine güvenmez ilişki istemez karşıdaki seviyosa onunla konuşmaz diye de düşünüyorum
Siz kadınlar böyle gizemli takılan kişileri düşüne düşüne duygularıniz yoğunlaşıp aşka dönüştüruyorsunuz. Cidden neden kendini üzmek için çaba harciyorsun 🤔 erkek kıtlığı mi var
Yok ya biz sevgiliydik önceden. Zaten aşıktım
Ee olmuyor işte neyi zorluyorsun. Okunan bir kitabı yeniden okumak sonucu değiştirmez sadece Zaman kaybidir. Eski sevgili ile iletişimde kalmak bile bana göre kendine saygısızlık. Cidden azıcık gururlu olup seni istemeyeni sende isteme yoksa kendine yazık edersin
Evet öyle de.
Ne bileyim sağ ol
Seni istemeyen birini altın olsa kesende , bal olsa kasende tutma demiş atalarımız
Sonra mutsuz evlilik. Cidden kendinize gelin.
Ne evliliği
Sen seviyorsun ve elde etmek için birlikte olmayı bile göze alıyorsun. Bunu yapınca elinde tutacagini mi sanıyorsunuz
Ne alaka iyi misin
Sorun hangi başlıkta hiç baktın mı? Sonra biz erkeklere art niyetli aklınız fikriniz orada diyorsun
Cinsel yaşamda onunla olmak istiyorum dediğin zaman ne anlaşılır. Daha ne sorduğunu bilmuyor ama gelmiş ne alaka sen iyi misin diyor , 🤭🤭
Kendisi otomatik öyle algılamış
O zaman o şikayeti bana değil KS ye yapacaksın. Ben gayet soruya göre yorum yapıyorum
Bu aralar depresif durumda da , senle rahatlasa düzelir sadece sana ait olur bi umut
O ruh hali geçmiyor hiç
Beraber vakit geçirmek istemiyor sanırım ama kopamıyor senden, senle yaparken fazla mı etkilendi acaba
Ne yapması. Aklınız hep oraya gidiyor nedense
Onla olmak istemek nedir
Sevgili olmaktan bahsediyorum. Yani yoksa erkek yok demez ki senin dediğine
İlgi bağımlısı?
Değil.. ilgi de göstermiyom
Kiz Yanıyor o mal yapmıyor
?
Seks mi istiyorsun
Sorumda öyle bi şey demş miyim
İlişki
O anlamda değil
demek ki amaç muhabbet seks değil
Soruyu yanlış kategoride açmışım. Aşk anlamnda ilişkiden bahsettim
anladım
O istemiyor ise biz isteriz
Senin ifadeni almak istiyor
O ne demek
Burdan yazsanız
Herkes görür sen gel söylerim
Yasın kaç
29 senin
Kapalı
Kapali ne demek
Mesaj
Yok ya kapali degil
Ben ettim
Engellemişsin o zaman neyse
Nasil engel
zina yapmak istemiyor. ne güzel.. kıymetini bil.
Ne alaka ya. Zaten yapmış biri öyle bi düşüncede değil
o zaman seni beğenmiyor. başka bir nedeni yok.