46 beden bir kadınım. Buna rağmen kadınsı kıvrımlarım hala mevcut. Eşim beni beğendiğini söylüyor ama sizce beğeniyor mudur?

Beni üzmemek için mi söylemiyor yoksa bu halime rağmen beğeniyor mudur emin olamıyorum. Bakımlı bir kadınım, seksi giyinmeyi de severim, eşimi hiç reddettiğim de olmamıştır, hatta ben daha istekli gibiyim, ilişkide de bir sıkıntı yok ama sürekli ya beni beğenmiyorsa diye düşünüyorum. Kilolarımı gerçekten veremiyorum yapıştı kaldı sanki üstüme farklı sağlık sıkıntıları da var. Zayıf bir kadın görünce acaba içinden geçiriyor mudur diye sürekli düşünür oldum.

46 beden bir kadınım. Buna rağmen kadınsı kıvrımlarım hala mevcut. Eşim beni beğendiğini söylüyor ama sizce beğeniyor mudur?
Cevapla