Takıldığım kişiye bir şeyler hissetmeye başladım ne yapmalıyım?

arkadaşlar kendisiyle birkaç aydır cinsellik yaşıyoruz ama ben ona karşı bi şeyler hissetmeye başladım. kendisine bu konuyu açmam mümkün değil çünkü ondan öyle bir şey görmüyorum. çok tutkulu ve aşık gibi sevişsek de seks dışında duygusal hiçbir şey yaşamıyoruz napıcam aramızda yaş farkı da var çok

Takıldığım kişiye bir şeyler hissetmeye başladım ne yapmalıyım?
Cevapla