Beni arzulayan biri vardı, son zamanlarda ilgilenmiyor. Acaba artık pes mi etti?

Beni arzulayan biri vardı ve 3 aydır bunun hakkında konuşuyorduk. Ben konuşmasına müsade etsem de sevgi olmadan böyle şeyler yaşanmasına karşı olduğum için pek pas vermiyordum. Bunu da aynen böyle söyledim yazdığımı beğendi. Sonrasında deneme girişimlerine şaka yapıyorum dese de pek inandırıcı gelmedi ama son zamanlarda gerçekten ilgilenmiyor gibi. Sizce pes mi etti?

Beni arzulayan biri vardı, son zamanlarda ilgilenmiyor. Acaba artık pes mi etti?
Cevapla