Uzun süredir evli olup çocuğunuz olmadığında diğer insanlarla aranıza mesafe koydunuz mu?

Biz uzun süredir evliyiz. Çocuğumuz tedaviler görmemize rağmen olmadı. Eşimle aramda hiçbir paylaşım kalmadı gibi hissediyorum. Ne cinsellik, ne sohbet. Ortak bir arkadaş çevremiz yok. Oturup sağlıklı bir sohbet ettiğimiz süre yok. Az bir sohbetin sonunda kavga ediyoruz. Yanında içim sıkılıyor, ruhum daralıyor. Akşam yemeği yiyince farklı odalarda takılıyoruz. Yanyana yatsak bile yabancı gibiyiz. Ben zorlamadıkça beraber de olmuyoruz. Sizde de mi süreç böyle?

Uzun süredir evli olup çocuğunuz olmadığında diğer insanlarla aranıza mesafe koydunuz mu?
Cevapla