Seks ilişkilerin olmazsa olmazı mı? Yoksa olmasa da olur mu?

Şimdi herkes sevgili iken seks yapmanın gerekli olduğunu düşünüyorlar ama eskiden insanlar seçmelerine rağmen el ele bile tutuşamaz utanır çekinirmiş peki sizce hangisi sizce doğru?

Seks ilişkilerin olmazsa olmazı mı? Yoksa olmasa da olur mu?
Cevapla