Bütün hafta bugünü beklememe rağmen kocam beni yalnız bırakıp uyudu. Bununla nasıl başa çıkabilirim?

7 yillik evliyiz ama iliski sayimiz yok denecek kadar az hepte boyleydi. Onun isi agir cok yoruluyorum diyor biliyorum ama kocamdan erkeklik beklemek suc mu? Ne yapicam ben boyle?

Bütün hafta bugünü beklememe rağmen kocam beni yalnız bırakıp uyudu. Bununla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla