Bu kadın erkek eşitsizliği sizin de moralinizi bozuyor mu?

en basitinden cinsellik. abi erkek de kadın da yapıyor yani beraber yapıyorlar neden bir tek kadını dışlıyorsunuz anlam veremiyorum. hayır bide sözde Müslümanız diyorsunuz. "erkek yapar" diye bir ayet inmedi. "erkeğe günah değil" diye bir ayet inmedi bunu aklınıza yerleştirin cidden. bıktım artık abi bu nedir böyle. hayır ben de ömrümde hiç cinsellik yaşamadım ama hemcinslerimin bu kadar aşağılanması cidden sinirimi bozuyor.

Bu kadın erkek eşitsizliği sizin de moralinizi bozuyor mu?
Cevapla