Sevişmek karşılıklı
S!! mek:*:t!! avüz
ama arsız ve namussuz olan erkolar genelde ikinciyi kullanıyor neden medeniyetsiz oldukları için mi yoksa mantıklı bir tarafı var mı?
Sevişmek karşılıklı
S!! mek:*:t!! avüz
ama arsız ve namussuz olan erkolar genelde ikinciyi kullanıyor neden medeniyetsiz oldukları için mi yoksa mantıklı bir tarafı var mı?
Sanırım ben kullanamıyorum o kadar ileri kelimeleri sadece.
Hangi kelime ileri seviye?
Kesinlikle öyle zaten onlar birinin arkasından ben şunu ziktim diyorlar medeni insanlar eğer anlatması gerekiyorsa ben şununla seviştim der bu insanlıktır ondan sonra niye kadınlar bana bakmıyor niye hayvanlar ile muhatap olsun?
Aynen öyle
Bir de 4. Seviyedir cinsellik bir insanın hangi yemeği sevdiğini? Annesini babasını bilmeden direkt oraya atlamak bitirir her şeyi
Gerçekten aynı cinste olmaktan utanıyorum resmen yaaaa 😓
Aaaa gerçekten mi dkdkdkdks
Cevap
3Cevap
benim ki çiftleselim mi deyip gulerdi nasıl özledim çok sevdim be
Mantıklı bi tarafı yok sevişmek hariç diğerlerini duyunca şevkim kaçıyor
Ama sevişmek 🔥
Diğeri zaten objeleştirmek oluyor örn damacanayı ziktim dersin çünkü o cansızdır (örn için özür dilerim) ama bie insan için bu kullanılmaz o işi yaparken kadın napıyor eylemsice bekliyor mu? Bu yüzden medeniyet çok çok çok önemli
Heh işte s*ktim baya ilkel bi söyleyiş ve sevişmede kadında tatmin olacak ki hani obje olmasın sadece erken için olan bişey değil sonuçta sevişme kadında tatmin olmalı
E zaten yani aksi halde o herif yastıkla da aynı eylemi yapabilir ama karşında canlı kankı hanımefendi varsa saygılı ve sevgili olacaksın ki ilişki yürütülebilir olsun
Aynı şeylerden farklı yollardan bashediyoruz ama sonuç aynı senle ben sevişiyorsak sende tatmin olmalısın bende kii ben zaten tatmin ederim
kelime dağırcıkları yetersiz
Yumurtlamı diycek anlamadım
Hayır senin arkandan birisinin onu ziktim demesi iğrenç ve ahlaksızca bişeydir ama onunla seviştim demesi bir değerdir demek istedim
😂
Valla çok haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar