Sevgilimin sürekli yakınlaşmaya çalışması normal mi, ayrılmalı mıyım?

7 aylık bir ilişkim var ben 25, o 28 yaşında. Bana olan aşkını hissediyorum, her anlamda hissettiriyor fakat aşırı temas bağımlısı daha ilk buluşmada elimi tutmalar, sarılmalar. Benim ise kendimce tabularım var çok fazla sınır koyuyorum, öpmesine izin vermedim hiç başlarda son zamanlarda arada yanaktan öpüyor ama gün geçtikçe fazlasını istiyor. Öpmediğimde trip atıyor, sürekli baş başa kalacağımız bir yer bakıyor. Hiç evine gitmedim ama sürekli çağırıyor. Buluşmak için evine çağırdı dün yine gitmedim, cafede kahve içelim deyince buluşmanın bir anlamı kalmıyor onun için. Lafa gelince seni her anlamda, hiç dokunamasam da seviyorum diyor. Ben tabularımı yıkamıyorum ve bu yakınlaşma ısrarı canımı sıkmaya başladı. Ayrıca dışarıda içilen bir kahvenin, tostun bile hesabını yapıyor fakat baş başa bir tatil yapalım desem bir aylık maaşını vereceğinden hiç şüphem yok. sadece baş başa kalalım hiçbir şey yiyip içmeden yakınlaşalım istiyor. 28 yaşında genç bir erkeğe göre bunlar normal mi, yoksa sınırlarıma ve bana saygısı mı yok, ayrılmalı mıyım?

Sevgilimin sürekli yakınlaşmaya çalışması normal mi, ayrılmalı mıyım?
Cevapla