Doğuştan vajina iç dudaklarım hafif sarkık, bu çok mu kötü ya da tedavisi var mı pek memnun değilim çünkü?

Doğuştan vajina iç dudaklarım hafif sarkık, bu çok mu kötü ya da tedavisi var mı pek memnun değilim çünkü?
Cevapla