Ya arkadaşlar akıl verin bir senedir uzaktan konuşuyoruz instadan. Hiç yüzyüze gelmedik bile. O hatayda ben kocaelide. Bu bir sen içinde aralıklı konuştuk ama sürekli değil. Son zamanlarda çok zıtlaştık. Sonra yine iyileşti aramız. Aramızda cinsellikte geçiyor sohbet olarak. Kafa dengiyizde sohbetini seviyorum o da beni. Bazen telden de konuşuruz. Ama işte sonumuz yok ya. Büyüğüm bir de ondan 4 yaş. Ama tipim küçük o 20 sinde daha. Daha toy çok farkındayım ama alışkanlık oldu işte ya konuşmak felan. Hiç hayatıma girmedi gerçekte ama girmiş gibi öyle hissediyorum. Aramızda büyük bi sevgi yok ama yinede var. Kaybetmekten korkuyorum işte napmaluyım ya
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
yahu daha birbirinizi görmemişsiniz. neden bu kadar kaptırıyorsunuz kendinizi
akıllı olun. akıllı insan duygularını kontrol eden insandır
İşte ben değilim demek ki akıllı. Duygularım beni hep yanlış yerlere sürüklüyor ya
o zaman aklını kullanmaya başla.
Nasıl yapıcamm ya nasıllllllllll
Kendini başka şeylerle oyalaman lazım, yoksa vaktine de yazık olur kafana da
Zaten sonumuzda yok ya boşuna ben duygusallaşıyprım işte
O yüzden söyledim, vaktini harcama. Üzülüyor insan geçen vakit uzadıkça
Zaten bir sene geçti ya bazı şeyler olsaydı olurdu
Mesafe de çok fazla
Evett işte nerden baksan imkansız. Benim şansıma da hep böyle şeyleri çekiyorum
Çekmek değil de, şansını her yerde deniyorsundur, hiç olmazsa bu olsun gibi düşünüyor olabilir misin?
Evet reelde hiç çevrem yok ya
İşte bu da senin vaktini çalıyor, reelde sosyalleşmeni öneriyorum
Ortam yokki sosyalleşeceğim. Sosyal bi ortamım olsaydı bu çocukla bu zamana kadar konuşmazdım
Spora falan git imkanın varsa
İyi gelir mi
Ne demek, daha iyi bi’ tavsiye bulamazsın. Spor candır
Mesela şey ya instaya durum atıyorum bazen o duruma saatlerce bakmadığında acaba bişey mi oldu diyprum kendi kendime komple teorileri üretiyorum kafamdan off ben böyle biri değildim ya
İşte o yüzden spor tavsiye ediyorum, vücudun çalışıp yorulur, saatleri takip edersin, meşguliyet olur, beslenmeyle uykunu da düzelttin mi kafan rahatlar. Aynı zamanda sosyal de ortam
Tamamdır bunu düşünücem:) peki böyle düşünmem normal mi ya? Ben mi kuruntu yapıyorum
Böyle düşünmen normal değil, ama durumundan dolayı da farklı düşünmeni beklemek zor
Evet yani yakınımda biri olsaydı neyse dicem de:( bana kötü geliyor bu çocuk ya böyle düşünmezdim ben hiç çünkü
Onun haricinde konuştuğun görüştüğün kimse yoksa bağımlılık yapmış olması normal biraz uzak durmayı dene
Evet yok. Uzak durmak işe yarar mı? Hiç konuşmasam
Hayır arada bir konuş yine ama aynı sıklıkta değil. Birden kesersen yine olmaz.
Sürekli konuşma diyosun yani
Sürekli konuşmaya devam edersen alışkanlık bağımlılık olarak devam eder, birden konuşmayı kesersen özlersin sıkılırsın yine yazarsın daha kötü olur. Ama arada bir konuşursan aranızdaki bağın ne olduğu daha çok netleşir.
Mesela geçen hafta üst üste baya konuştuk bağımlılık oldu aradan zaman geçti iki üç gün tam alışıyorum yine yazıyo sonra yine konuşuyoruz yine bitiyor bu hep böyle devam ediyo ya
Tamam işte haftada bir konuş 3 günde bir falan konuş bi süre sonra yazmamayı dene bakalım kendisi ne zaman yazıcak eğer yazmıyorsa sende soğursun zaten yavaş yavaş
Yazmayınca o yazıyor bi üç gün geçince ya da iki. Haftada iki ya da dediğin gibi bir gün konuşuyoruz
Konu ne oluyor genel olarak
Normal konular bazense cinsellik
Peki her konuştuğunuzda mutlaka cinselliğe geliyor mu konu
Evet
Yani bazen aslında
Peki sana cinsellik için yazdığını düşündün mü hiç? Tamam farklı konularda konuşuyorsunuz ama doğrudan cinsellik konuşmaya çalışsa devam etmeyeceğini biliyordur bu yüzden diğer konuları nasıl olsa cinselliğe de sıra gelecek diye konuşuyor olabilir.
Bugüne kadar çok sordum ona bunu hayır dedi sohbetini de seviyorum diyo şimdi yalan yok bende cinsellik konuşmak istiyorum onunla. Beni bu rahatsız etmiyor. Bir de hep kavgalar ettik hep takipten çıkardım felan ger istek attı hep ilk konuşmayı o başlattı felan. Ben hiç ilk adımı atmadım çünkü suçluydu bana göre o yazsın dedim yazdı da.
Hayır sadece cinsellik için yazmıyorum sohbetini de seviyorum demek aslında amacının cinsellik olduğunu bariz bir şekilde belli ediyor zaten. Sende cinsellik konuşmak istiyor olabilirsin çok doğal bu bir ihtiyaç sonuçta ama aradaki fark senin duyguların var onunsa hormonları. İstek atmasının sana yazmaya devam etmesinin sebebi yine cinsellik konuşmak olabilir sonuçta kaybedeceği bir şey yok hiçbir şekilde sorumluluk almıyor birde bu açıdan bak. Eğer emin olmak istiyorsan bir sonraki yazdığında ona bi daha cinsellik konuşmak istemediğini ve başka konularda konuşmak istediğini söyle, devam etmek istiyorsan böyle edelim ben rahatsız oluyorum doğru bulmuyorum de. Eğer sana saygı duyup bunu kabul ederse ve senin bu talebine rağmen hala üç beş güne bir haftada bir yazmaya devam ederse, yazdığında cinsellik konusuna girmeden ima etmeden konuşursa sana gerçekten değer veriyordur sana saygı duyuyordur sonra sen cinsellik konusunu istediğinde açarsın zaten ama önce bunu test et sana neden yazdığından emin ol.
Bende farkındayım bunların. Daha öncede yaptım bu dediğini tamam dedi biraz zaman geçti bende istedim konuşmayı yine konuştuk. Ama onun duyguları yok maalesef evet bu beni üzüyor işte benimse var. 😓
Peki sende olan duyguların ne olduğundan mı emin değilsin? Bağımlılık hoşlantı ya da belki seninde rahatça cinsellik konuşabildiğin biri olduğu için 🤔
Yüksek ihtimalle dediğin gibi rahatça cinsellik konuştuğum için utanmıyorum. Bağımlılıkta var tabi evet
Bu durumda kaybetmekten korkmak için yeterli bir sebebin de yok, cinsellik konuşmak istediğinde reddedecek erkek yok denecek kadar az zaten. Bağımlılık konusu ise kendini yalnız hissettiğinde yazacağın konuşup dertleşebileceğin birinin olmasından kaynaklanıyorsa bu da kolayca çözülebilecek bir şey. Örneğin bu platformda bile hem dertleşmek hem cinsellik konuşmak için yüzlerce seçeneğin var istersen her gün değiştir istersen birini seç onunla devam et ama şu an konuştuğun kişiden farkı olur mu bilemem çünkü duygusal açıdan ona karşı birşeyler hissedip hissetmediğini bilemem.
Hissediyorum birazcık ya keşke hissetmedeydim nasıl vazgeçicem bilmiyorum
Onun seninle konuşma amacının cinsellik olduğu gerçeği ondan soğumana yetmiyor mu
Yetiyor bazen diyorum abaza işte ama sonra geçiyor bu düşünce bende onunla konuşuyorum o tarz şeyler
Peki başka birileriyle istediğin zaman herhangi bir beklentiye girmeden rahatça cinsellik konuşabileceğin gerçeğine rağmen yine onu mu tercih edersin yoksa böyle bir durumda herhangi birinden farkı kalmıyor mu senin için
Bu durumda herhangi birinden farkı kalmıyor benim içn sanırım beklentiye girdim onunla beni üzen bu
O zaman daha fazla üzülmemek ve bağlanmamak için ondan uzaklaşman daha doğru olur
Cinsellik konuşmak veya dertleşmek istediğinde bu platformu kullanabilirsin hem anonimsin hemde sınırsız seçeneğin mevcut. Tabi ki yine sana kalmış bazı üyeler ciddi rahatsızlık verebilir ki bunu zaten biliyorsundur bu soruyu da gizliden sorduğuna göre
Evet uzaklaşmak istiyorum sonumuz yok ama üzülüyorum da bi taraftan iştr ben zatrn duygusal biriyimdir
Anlayabiliyorum, üzüntünü geçirmek veya hafifletmek için yapabileceğim bir şey var mı
Özelden biraz konuşsak olu mu
Tabi ki
Sen onla görüşüp hazzı yaşamak istiyorsun derinden gelen hisler, o ise küçük olduğu için o cesarette bulunamıyor..
Kesinlikle
Onun hayatında başkası da olduğunu düşünüyorum, senden fazlasıyla etkilenmiş orası ayrı rahatladığı için bırakamaz merak etme 🫢Seni orgazm olma derecesine getirebiliyor mu yahu
Başkası yok çünkü çekingen bi tip eminim buna
Sen ona değer verdikçe o da bağlanmış normal olarak , o konular da bağlayıcı olmuş sanırım
Bu arada niye bu kadar yakışıklısın beaa sjmdmdmd
Ahahha manyak istekte atar şimdi :)
Bence görüntülü felan konuş istiyorsan da buluş sonra karar ver
kaybetmekten korkma bak çünkü kaybedersin..
Evet biliyorum ya nasıl davranmlaıyım ki
Görüşün bence artık
Bizden olmaz be aşko son yok yani. İmkansız cidden
Olmayacaksa da biter gider işte
vardı ama artık yok