Kaybetmekten korktuğum biri var. Bu duyguyu nasıl aşacağım?

Ya arkadaşlar akıl verin bir senedir uzaktan konuşuyoruz instadan. Hiç yüzyüze gelmedik bile. O hatayda ben kocaelide. Bu bir sen içinde aralıklı konuştuk ama sürekli değil. Son zamanlarda çok zıtlaştık. Sonra yine iyileşti aramız. Aramızda cinsellikte geçiyor sohbet olarak. Kafa dengiyizde sohbetini seviyorum o da beni. Bazen telden de konuşuruz. Ama işte sonumuz yok ya. Büyüğüm bir de ondan 4 yaş. Ama tipim küçük o 20 sinde daha. Daha toy çok farkındayım ama alışkanlık oldu işte ya konuşmak felan. Hiç hayatıma girmedi gerçekte ama girmiş gibi öyle hissediyorum. Aramızda büyük bi sevgi yok ama yinede var. Kaybetmekten korkuyorum işte napmaluyım ya
Kaybetmekten korktuğum biri var. Bu duyguyu nasıl aşacağım?
Cevapla