Yani duygusal olarak bi kıza aşık olma, onla cinsel ilişki düşünme falan nasıl oluyor merak ediyorum kız kızı erkek erkeği neden sevsin hormonal mı bazıları hormonal değil diyor peki ne
Not : homofobik değilim, sadece meraktan
Yani duygusal olarak bi kıza aşık olma, onla cinsel ilişki düşünme falan nasıl oluyor merak ediyorum kız kızı erkek erkeği neden sevsin hormonal mı bazıları hormonal değil diyor peki ne
Not : homofobik değilim, sadece meraktan
Bazıları yalnızca içerik ve arkadaş ortamından bu şekilde olduğunu düşünüyorum. Bana göre kadın-erkek ilişkisi gibi lezbiyen ilişkilerde de bir taraf baskın oluyor.
Ben bir insanın sonradan öyle olacağını düşünmüyorum kim neden durduk yere dur ben gay olayım ya lez olayım desin ki knk sjsjsjsj diğer fikirlerine katılıyorumm
Durduk yere değil tabiki. Yani benim fikrim elbette de yani şöyle düşün hep böyle insanların takıldığı ortamlarda vs takılırsan dışlanmamak için sende onlar gibi olursun ya da benzersin. Zihin hoşlanacak bir şey arar… bilmiyorum sadece bir tez benimki :))
Bir taraf daha baskım erkek gibi ama inan birbirlerini kırmamaya özen gösteriyorlar yanı bu içinden gelmeli erkeklere ilgi duymazsan o konulara girerken zevk almazsan bir kızla o konuları konuşurken içinde bişeyler kıpırdıyorsa
Hormonal mi sizce
Evt
Cevap
0Cevap
hormonaldan başka bir şey yok bizde hormondan kaynaklı
Benim 1 arkadaşım var hormonlarında problem yok nedne böylesin diyorum ruhum böyle diyor hiç bir erkeğe aşık olamam ki ben diyor kızlara bayılır hep garip bir şey ya çözülmemiş galiba bazıları hormonal, bazıları değil
Keşke lezbiyen olsaydım
Neden knk neden arzuluyosun erkeklerden bıktın demi sjsjsjsj
Deneyimlemeye ne dersin? 🌸💕🏹❣️
Ya knk o anlamda mı sordum soruyu Allah aşkına
Sg
başka vasfın yok senin zaten. şimdi sen s... g... gereksiz mahluk
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?